om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Momenteel maken wij nog gebruik van het excel rekenblad om de declaraties voor dienstreizen in te dienen. Wij zouden heel graag de overstap maken naar de declaratie module in de Youforce app, echter zitten er voor ons nog te veel haken en ogen aan.
Reiskosten woon-werk worden bij ons uitbetaald via reisbewegingen uit het rooster. Als een medewerker van huis naar een andere locatie dan standplaats reist, dienen ze hiervoor een declaratie in. In het excel rekenblad is handig aan te geven of er gereis wordt van 'mijn adres' naar een van onze locaties. op basis van invoer 'mijn adres' vindt dan automatisch correctie woon-werkverkeer plaats.
Omdat nu in de declaratiemodule in de app aangegeven wordt van welke postcode/adres naar welke postcode/adres gereisd wordt, is het voor de leidinggevende niet te controleren of dit het thuisadres betreft of niet. Voor ons zou het helpen dat 'mijn adres' een kiesbare optie wordt in de app. Dan kan de leidinggevende ook controleren of het optionele vinkje 'correctie woon-werkverkeer' goed gebruikt wordt. Anders is het geen doen om hierop te controleren.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.