Mijn Communities
Help
eric nieuwstraten HU
CONTRIBUTOR ***

Youforce app - Wijziging woon-werkverkeer

door eric nieuwstraten HU (Bijgewerkt ‎09-11-2023 14:38 door Remco te Ronde VISMA )
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Als je in de app een adreswijziging doorgeeft in het profiel, dan kan je in Self Service automatisch een workflow laten starten om de woon-werkverkeer kilometers te herberekenen. Dat werkt goed, alleen moet er een extra goedkeuringsstap ingesteld worden, om de pre- en postbewerking scripts uit te laten voeren. Nu kunnen we dit proces niet helemaal automatiseren. 

Is er iets in te bouwen dat de woon-werk kilometers vanuit de app aangepast kunnen worden of dat de extra goedkeuringsstap in Self Service niet nodig is. De tweede optie lijkt me lastiger om in te bouwen, maar ik wil het wel genoemd hebben.

2 Opmerkingen
door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Hoi @eric nieuwstraten HU,

 

Je idee was aangemaakt onder Self Service, maar ik heb hem verplaatst naar de Youforce app. En ik kan je goed nieuws melden, na het zelf te hebben getest, volgens mijn ervaring bestaat het uitvoeren van de post-bewerking al.


Stel ik wijzig via de app (of de desktop-schermen) mijn adres per 30-11-2023.

RemcoteRonde_0-1699537149472.png

 

Dan kan ik deze aan een workflow koppelen waarbij deze direct naar de status *goedgekeurd gaat, zoals:

RemcoteRonde_1-1699537205001.png

 

Op dat formulier heb ik, voor de test, zowel een pre- als post bewerking toegevoegd.

RemcoteRonde_2-1699537270318.png

 

Als ik vervolgens kijk in HR Core Beaufort zijn is de post-bewerking inderdaad correct uitgevoerd.

RemcoteRonde_3-1699537329345.png

 

Zou jij nader willen toelichten welke automatisering je voor je ziet en in hoeverre hiervoor de pre-bewerking ook wenselijk/noodzakelijk zou zijn?

 

Misty
CONTRIBUTOR ***
door Misty

@Remco te Ronde , dat klinkt als een goeie oplossing.
Ik ga testen of het werkt zoals ik nu denk dat jij het bedoeld.

Dank voor je respons!