Mijn Communities
Help
brussaard-c
CHAMPION **

Begindatum rol in organisatiestructuur in de toekomst

door brussaard-c
Status: Nieuw

Bovengenoemde zorgt voor problemen vanuit Beaufort richting modules. 

Weet iemand of er een concrete oplossing is gepland om bovengenoemde wel mogelijk te maken?

8 Opmerkingen
door Bas Menken - Gemeente Leiden

Dit is al jaren een probleem. De enige oplossing is pas op of na de startdatum de rol toe te kennen. 

 

brussaard-c
CHAMPION **
door brussaard-c

@Bas Menken - Gemeente Leiden , 

 

Goede middag Bas, 

 

Inderdaad, daarom dit idee op de Community, anders kan je bijvoorbeeld niet vooruit werken.

 

Groet, 

 

Christian

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Oh dacht dat het een vraag was  😀 maar dat idee bestaat al met momenteel 38 stemmen Roltoewijzing HR Core Beaufort in de toekomst vast... - Visma Community

brussaard-c
CHAMPION **
door brussaard-c

@Bas Menken - Gemeente Leiden , 

 

Ik heb zojuist maar snel een Kudo gegeven voor het reeds bestaande idee!

Bedankt voor het doorsturen!

Rob99
CHAMPION ***
door Rob99 (Bijgewerkt ‎01-10-2024 12:10 door Rob99 )

Omslachtig werken nu inderdaad en een opmerking geplaatst bij het idee. Nu werkt het zeer omslachtig en moet er telkens weer nagedacht worden wanneer bepaalde datums ingevuld moeten worden. Kans op fouten is best groot. Dus oplossing is dan ook zeker gewenst. Dus als er nog meer organisaties zijn die kudos willen geven. Ik zou zeggen : DOEN !!!
Het bespaart je een boel gedoe als het programma jou ondersteunt i.p.v. van andersom.

Het gaat dus om kudos voor dit idee:
https://community.visma.com/t5/Ideeen-Youforce-HR-Core-Beaufort/Roltoewijzing-HR-Core-Beaufort-in-de...

 

brussaard-c
CHAMPION **
door brussaard-c

@Rob99 , 

 

Goede middag, 

 

Dank.

Organisaties kunnen met de huidige werkwijze niet vooruit werken.

 

Prettige dag!

 

Groet, 

 

Christian

Rob99
CHAMPION ***
door Rob99

@brussaard-c 
Weet ik Christian,
Ik heb dit de laatste weken ook zelf ervaren en vind het nu ook zeer omslachtig werken.
Vandaar ook mijn oproep om te reageren op het idee waarop inmiddels al 50 kudos stonden vanmorgen.
De komende weken krijg ik er nog meerdere malen mee te maken en iedere keer gaat dit voor omslachtig werk zorgen.

mvgr Rob

brussaard-c
CHAMPION **
door brussaard-c

@Rob99 , 

 

Goede middag, 

 

Kudo had ik gisteren al gegeven, bij deze zojuist ook een opmerking geplaatst in het idee.

 

Groet, 

 

Christian