Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

release-notes Payroll Gemal (HCED-I-88)

door Anonymous
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Maandelijks print ik de release-notes uit, omdat ik dat prettiger vind om te lezen. De release-notes van 01-2021 bestaat uit 91 pagina's en de helft is niet voor mij bestemd, omdat de info andere CAO's betreft.

Is het een idee om voor de onderwerpen een keuzebox te zetten, zodat je kunt aangeven wat je wel en niet geprint wilt hebben? 

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: HCED-I-88
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Je kan in de community bij CAO informatie Gemal voor jouw CAO de release notes vinden. Deze release notes bevatten de algemene onderwerpen en de onderwerpen van je CAO. De onderwerpen van de overige CAO's zie je hier niet. Je kan een PDF maken door rechts op ''Export this page to PDF'' te klikken.

door Evert van Manen

Deze wens is begrijpelijk om de focus te houden op die onderwerpen, die voor je relevant zijn. Echter kunnen we vanuit Gemal deze wens nergens te beleggen waarna er iets mee gedaan wordt. Afgelopen jaren zijn dit soort wensen vaker langsgekomen, maar heeft dit niet tot enig resultaat geleidt, ondanks dat ook wij er ook aandacht voor hebben gevraagd. Daarom kunnen we deze wens niet honoreren.

door Evert van Manen
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Deze wens is vaker aangedragen en is begrijpelijk, ook gezien de soms grote hoeveelheid tekst in de Release notes van Gemal. Dit is echter (nu) niet mogelijk. Dit verzoek moet ik daarom helaas afwijzen.

door Evert van Manen
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk