Mijn Communities
Help
Sylvia Schilt
CHAMPION *

Default instellen handtekening Direct leidinggevende

door Sylvia Schilt
Status: Niet ingepland

Graag zouden wij zien dat als er een nieuwe afdeling is, deze default als ondertekenmethode Direct leidinggevende krijgt. Nu blijft dit altijd leeg en moet er dus handmatig op afdelingsniveau een aanpassing gedaan worden.

Collectief kun je dit doen maar dit is niet wenselijk want evt. tweede leidinggevende ondertekening wordt dan overschreven.

4 Opmerkingen
door Remco te Ronde (Bijgewerkt ‎14-11-2024 16:55 door Remco te Ronde VISMA )
Status changed to: Status: Niet ingepland

Hoi @Sylvia Schilt , 

Bedankt voor het aanmaken van dit idee. Ondanks dat ik het begrijp pas ik de status aan naar 'niet ingepland'.

Mogelijk ben je recent meegenomen in onze roadmap (te vinden hier). Daarin hebben we het onderdeel 'Waar werken we nog meer aan?'. Daar hebben we het volgende beschreven:

Performance Management

Een volledige modernisatie gaat het ‘goede gesprek’ faciliteren met meer aandacht voor de ontwikkeling van én tussen managers en medewerkers op laagdrempelige wijze. Met flexibel inzetbare functionaliteit bieden we ruimte om aan te sluiten op jouw werkwijze.

Dit betekent concreet dat we ons focussen op het ontwikkelen van een moderne & flexibele oplossing voor 'het goede gesprek'. Waarbij we natuurlijk alle expertise die we de afgelopen jaren hebben opgebouwd rondom Performance Management (van zowel klanten, product ontwikkeling, consultants en servicedesk) meenemen. 

Maar concreet gaan we dus géén acties ondernemen om de huidige Performance Management ondertekening opties aan te passen. Maar vanzelfsprekend blijft de huidige werkwijze gehandhaaft. Mocht er onverhoopt iets niet correct werken dan staan wij Visma|Raet altijd klaar om conform de SLA je ticket te behandelen.

karl Wegner
CHAMPION ***
door karl Wegner

Nou wat onhandig zeg!!!!

Sylvia Schilt
CHAMPION *
door Sylvia Schilt

Hoi @Remco te Ronde ,

Jammer dat dit niet meer ingepland wordt. Ik ben op de hoogte van de roadmap, maar dit stond er in januari 2024 ook al op. Is daar dan wel meer van bekend wanneer we hier concreet iets in kunnen verwachten?

door Remco te Ronde

Hoi @Sylvia Schilt ,

Dat is er zeer zeker. Inmiddels hebben 6 verschillende organisaties meegedaan aan zogenaamde 'prototype testen' en zijn we als Visma|Raet gestart met de bouw van de applicatie.

De volgende ronde van 'prototype testen' gaan we in december doen. Daarvoor zouden we graag nog meer organisaties spreken. Mocht jij, wellicht samen met @karl Wegner , willen meedoen in deze 'prototype testen' in december (= online circa 45 - 60 minuten) dan is dat heel fijn. Mocht je dat willen zou je mij een mail kunnen sturen? Dan gaan we iets inplannen.