Mijn Communities
Help
Paul Wevers Consultancy
CONTRIBUTOR ***

Autorisatiebeheer overzichten uitbreiden

door Paul Wevers Consultancy (Bijgewerkt ‎13-03-2024 08:17 door Paul Wevers Consultancy )
Status: Nieuw

Op dit moment is er een overzicht in Autorisatiebeheer met de volgende gegevens:

  • Userid
  • Username 
  • Personeelsnummer 
  • Applicaties

Wij zouden graag ook een overzicht willen hebben met:

  • Autorisatiegroep
  • Toegepast op
  • Applicaties
  • Rechten binnen de applicaties
  • Status

Daarnaast willen we ook een overzicht voor de specifieke gebruikers in welke groep zij zitten.

 

Op basis van deze twee overzichten kan onze afdeling Interne Controle checken wie waarvoor geautoriseerd en hebben dan ook het overzicht op handmatige autorisaties.

1 Opmerking
door Rianne van der Linden

@Paul Wevers Consultancy  Lijkt me een nuttige toevoeging. Ik zou namelijk ook wel graag "andersom" willen zoeken. Nu zoek je een autorisatiegroep op en bekijkt vervolgens welke rechten deze groep heeft. Ik was zelf laatst op zoek naar alle autorisatiegroepen waarin het recht om in het onderdeel Profiel de persoonsgegevens te mogen wijzigen was toegekend.

Momenteel hebben we 51 verschillende autorisatiegroepen en om die nou allemaal één voor één te openen om te zien of ze inderdaad dit recht hebben..........

Als het door jou voorgestelde overzicht er komt, kan ik dus snel opzoeken welke autorisatiegroep het recht heeft om de persoonsgegevens te wijzigen.