Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Nieuwe inloggen met Pingid (YOU-I-180)

door Anonymous
Status: Realisatie waarschijnlijk

- Graag zou ik in één oogopslag kunnen zien wie de link voor het nieuwe inloggen met Pingid nog niet heeft geactiveerd.

8 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: YOU-I-180
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Goed idee! Ik mis ook het overzicht van de gebruikers die het Nieuwe Inloggen nog niet geactiveerd hebben.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

pastedimage1621264160040v1.png

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Bovenstaande info heb ik eerder gekregen van Visma-RAET, maar dit geeft niet het gewenste overzicht. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Dit overzicht ken ik. Hier zie je wie welke inlogmethode heeft gebruikt. Daarmee weet je nog niet wie het Nieuwe Inloggen heeft geactiveerd. Er zijn namelijk veel gebruikers, bij ons in ieder geval, die het Nieuwe Inloggen hebben geactiveerd en vervolgens via de oude methode blijven inloggen.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Je kunt de oude methode blokkeren. dan worden medewerkers "gedwongen" om de nieuwe manier te gebruiken (zie printscreen werkinstructie).

pastedimage1621323181286v1.png

door Sabine Koelewijn
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Hartelijk dank voor dit idee. We zijn op dit moment aan het analyseren hoe we het gebruikersoverzicht kunnen vervangen en vernieuwen. We zullen dit idee zeker mee nemen in de analyse. Daarom heb ik de status aangepast naar Realisatie waarschijnlijk. 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

@Sabine Koelewijn Ik zou pleiten voor het toevoegen van een extra kolom (bijvoorbeeld MFA), waarin staat of iemand een actief @onyouforce account heeft. Natuurlijk moet er gefilterd en/of gesorteerd kunnen worden. Export naar Excel is ook een optie.

 

Raymond_de_Rozario_1-1690380004617.png