Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Organisatorische Structuur

door Raymond_de_Rozario
Status: Alternatief aanwezig

Goedemiddag,

 

Wanneer ik een overzicht wil maken van de verschillende kostenplaatsen, vergelijkbaar met onderdeel 170000 in Beaufort dan zie ik alleen de kostenplaatsen op niveau 7 (voormalig niveau 6).

Hiërarchie kan ik heel goed gebruiken bij de slicer, maar ik wil ook de kostenplaatsen (en benamingen) kunnen zien van niveau's 1 t/m 6

 

Raymond_de_Rozario_0-1661170311292.png

 

5 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Nieuw

@Raymond_de_Rozario geen gek idee om te onderzoeken of dit mogelijk is. Voor nu pak ik het nog niet op ivm andere ideeen die meer stemmen/kudos hebben. Zorg jij voor meer kudos? 😉 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Er is ondertussen al een kudo bijgekomen, en dat zonder mijn toedoen 😁. Ik kan wel een poging doen door een "Wil jij net als ik dat dit idee sneller door @Chris van den Berg wordt opgepakt, geef het dan een duimpje omhoog." Bericht te plaatsen, maar ik denk niet dat het op die manier werkt.

 

Sinds ik deze post heb geplaatst, heb ik veel bijgeleerd aangezien het voor mij een relatief nieuwe functie is. Zo weet ik nu dat er een groot verschil is tussen kostenplaats en organisatorische eenheid. Ook weet ik nu dat niet iedere OE (behalve niveau 7) een KP hoeft te bevatten.

 

Sinds jullie "Roltoewijzingen org. eenheid" hebben toegevoegd, kan ik wel op dit niveau de kostenplaatsen (als ze in BF staan gekoppeld) toevoegen. Het enige wat ik nu nog niet kan vinden is kostenplaats omschrijving. 

 

Dus als de mensen daar een Kudo voor willen geven... Heel graag!

 

 

 

 

door Chris van den Berg

@Raymond_de_Rozario haha goed bezig!


Voor het overzicht wil ik dan voorstellen om dit idee te sluiten en wat betreft kostenplaats omschrijving, die moeten we inderdaad even toevoegen. Ik zorg dat dit op de backlog komt. Dus geen idee nodig 😉

 

 

door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Alternatief aanwezig
 
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario