Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Visual Text Filter standaard beschikbaar maken in Youforce Reporting

door Raymond_de_Rozario
Status: In onderzoek

Goedemiddag,

 

Een van de visuals die m.i. niet mag ontbreken is "text filter".

Find the right app | Microsoft AppSource

Hiermee kan je heel eenvoudig live op een categorie filteren, bijvoorbeeld kostenplaats.

Op deze manier kan je het Filter Pane onzichtbaar maken, zodat gebruikers niet per ongeluk filters wijzigen waar ze niet moeten aan komen.

3 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: In onderzoek

Hi Raymond,

 

Een goed idee die het onderzoeken waard is. Het is wel mogelijk om het zelf per rapport beschikbaar te stellen, middels reporting pro: 

 

  1. Open PowerBI Desktop
  2. Importeer Visual in rapport
  3. Sla rapportage op
  4. Importeer opgeslagen rapport in Youforce Reporting
  5. Visual is beschikbaar voor het rapport dat is geïmporteerd

Belangrijk om te benoemen dat wij niet garant kunnen staan voor de beschikbaarheid en werking van zelf toegevoegde visuals in deze situatie. 

ChrisvandenBerg_0-1658843719975.png

 

 

Ik ga onderzoeken of dit soort visuals ook structureel toegevoegd kunnen worden.

 

Groeten,

Chris

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Hi Chris,

 

Super dat jullie dit gaan onderzoeken. De methode hoe een visual toe te voegen binnen desktop was mij bekend. Zo ben ik uit eindelijke ook aan dit deze visual gekomen (lang leve Youtube).

 

Goed om te weten dat jullie wel open staan voor het (mogelijk) toevoegen van algemeen bruikbare visuals. Ik snap ook dat jullie niet garant kunnen staan voor de zelf toegevoegde visuals. 

 

Groeten,

 

Raymond

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Goedemiddag @Chris van den Berg 

 

Heb je al een status update? Deze visual zou mij zoveel helpen in de eigen gemaakte rapporten