Mijn Communities
Help
John Muijs JBRR
CONTRIBUTOR ***

Zoekfunctie op naam, persoonsnummer etc. anders dan met de slicer

door John Muijs JBRR
Status: Realisatie onwaarschijnlijk

In de rapportage verlofstuwmeer heb je de mogelijkheid om te zoeken op delen van de naam of persoonsnummer. Dit is vele malen fijner dan door een hele vervolgkeuzelijst te scrollen.

In de bewerk modus staan hiervoor bij visualisaties 3 extra opties (text search slicer, text filter en advance card). Zie hiervoor de bijlage. Deze mogelijkheden zou ik graag ook bij andere rapportages kunnen gebruiken, maar jammer genoeg kan ik die in geen enkele rapportage terugvinden tenzij ik een kopie maak van de verlofstuwmeer rapportage en deze ga bewerken.

2 Opmerkingen
door Chris van den Berg
Status changed to: Status: Realisatie onwaarschijnlijk

Deze visualisatie kun je inderdaad niet toevoegen in Youforce Reporting. Dit kan alleen in Power BI desktop en als je dit rapport importeert dan kun je ze gebruiken en natuurlijk kun je dit rapport ook kopieren en dan opnieuw gebruik maken van deze visualisaties. We zijn hierin helaas beperkt door Microsoft en wat ze hierin aanbieden. De beste oplossing is dus de oplossing die je zelf al gebruikt.

John Muijs JBRR
CONTRIBUTOR ***
door John Muijs JBRR

Jammer Chris dat deze visualisatie niet standaard aangeboden kan worden.

Gelukkig werkt de optie met kopieren ook. Dan zal ik alleen wat rapporten moeten aanpassen.

Dank voor je terugkoppeling.

Groet John