Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Inzicht autorisaties: kolom personeelsnummer toevoegen en mogelijkheid tot exporteren (YOU-I-209)

door Raymond_de_Rozario (Bijgewerkt ‎31-03-2023 09:35 door Remco te Ronde VISMA )
Status: In onderzoek

Selfservice, beheer, autorisaties, inzicht autorisaties.

Wat voor mij een welkome toevoeging zou zijn is het toevoegen van het personeelsnummer in onderstaand overzicht bij zowel kolom 1: Gebruikersnaam als 2: Vervangt.

Namen als de Jong, de Vries, Veenstra komen hier zoveel voor dat het vaak heel erg lastig is om te kijken of je wel de juiste persoon te pakken hebt.

pastedimage1631168273379v1.png

Wanneer een overzicht gegenereerd moet worden voor een manager, dan zou het meer dan welkom zijn dat het overzicht naar een PDF te kunnen exporteren. Ik ben nu afhankelijk van screenshots aan elkaar plakken, of tekst plakken in word en kolommen passend maken.

Ik blijf het zeggen: namen zijn niet uniek, voeg in de schermen waarop je op naam kunt zoeken ook de mogelijkheid toe om op personeelsnummer te kunnen zoeken. Dit is waarde die voor de klant uniek is.

5 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: YOU-I-209
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

Goedemorgen,

N.a.v. een melding die ik via 4Me heb ingediend ben ik er achter gekomen dat via

  • beheer
  • rapportages
  • gebruikersoverzicht downloaden

het personeelsnummer ook wordt meegegeven. Dit wordt dus (ergens) in Youforce opgeslagen. Bij deze nogmaals het verzoek om het kunnen zoeken op personeelsnummer mogelijk te maken.

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: In onderzoek

De status van dit idee is geüpdatet naar ‘In onderzoek’ en er is een relevant label toegevoegd. Reden hiervoor is dat we in 2022 volop zijn begonnen met Youforce clean up ideeën. Voor Self Service hebben we meer dan 600 verschillende ideeën bekeken en beantwoord.

 

Via ‘Nieuws’ verstrekken we regelmatig informatie over de ontwikkelingen van Self Service, zoals in de laatste 4e Algemene update PD Self Service.

 

Om een weloverwogen antwoord te kunnen geven op dit idee combineren we dit met vergelijkbare ideeën met hetzelfde label. Voorbeelden van deze categorieën zijn:

  • Autorisatie en roltoewijzing
  • E-mail
  • Inzet formulier
  • Koppeling Personeelsdossier

 

We zullen de aankomende maanden gaan bepalen of we een dergelijke categorie kunnen toevoegen aan de roadmap voor Self Service. Zodra we dat hebben bepaald zullen we dit idee een definitieve status geven. Dit kan dus zowel ‘realisatie waarschijnlijk’ worden maar ook ‘afgewezen’.

door Christiaan Sluis

Dag @Raymond_de_Rozario,

 

Zoals je kunt lezen in de 6e Algemene update PD Self Service hebben we nu de mogelijkheid toegevoegd om dit middels Excel uit te draaien, zodat je dit ook makkelijker als PDF kan opslaan. Je wens hier was groter dan dat alleen, dus laten we het idee open staan om je andere wens apart te kunnen beoordelen.