Mijn Communities
Help
John Muijs JBRR
EXPLORER *

Mogelijk maken om standaard tekst in memoveld van een workflow te zetten

door John Muijs JBRR
Status: Nieuw

Wij willen graag standaard berichten in een workflow doorgeven aan de gebruiker van de volgende stap in de workflow. Dit doen we nu door de gebruiker die de voorgaande stap afrond de tekst in het memoveld te laten zetten. Het zou veel handwerk en daardoor ook fouten schelen als het mogelijk wordt gemaakt om een vaste tekst in het memoveld op te kunnen nemen.

2 Opmerkingen
brussaard-c
CHAMPION **
door brussaard-c

@John Muijs JBRR , 

 

Goede middag John, 

 

Interessant idee, en leuk om mee te denken. 

 

Is het misschien een idee om op de eerste pagina van een workflow stukken tekst als volgnummers te verwerken, en deze allemaal op hidden te zetten?

 

Wellicht vervolgens per pagina in de Pré conditie bepalen welke van de volgnummers wordt getoond als bijvoorbeeld een info blok? Als dit toch standaardteksten betreft wellicht een optie.

 

Het is maar een idee, wellicht helpt dit een stap verder?

 

Groet, 

 

Christian

John Muijs JBRR
EXPLORER *
door John Muijs JBRR

Dank voor het meedenken Christian. Daar heb ik zeker aan gedacht en in veel gevallen werkt dit ook naar behoren vooral als een bepaalde rol maar 1 keer in het proces voorkomt. Alleen wil ik deze tekst slechts tonen als de taak uitgevoerd moet worden omdat de tekst uniek is voor die taak. Daar lijkt mij mijn gedachte uitermate geschikt voor.

 

Groet John