Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Toepassing uitdienst-datum in Selfservice wijkt af van toepassing in HR Core

door FBB Zorgboog (Bijgewerkt ‎03-03-2023 12:49 door Remco te Ronde VISMA )
Status: Bestaat al

Wij lopen nog steeds tegen het probleem aan dat binnen Selfservice de uitdienst-datum anders wordt toegepast dan binnen HR Core Beaufort. Binnen Selfservice wordt de tot-methode gehanteerd, binnen HR Core de t/m-methode.

Bij bepaalde formulieren is er bewust gekozen enkel medewerkers indienst te tonen en bij die formulieren loop je dus vast.

 

Voorbeeld: in HR Core datum staat bij een medewerker datum uit dienst 31-3-2023. Deze medewerker is ziek en de leidinggevende wilt hem/haar op 31-3-2023 hersteld melden maar kan dat niet omdat deze medewerker in Selfservice al als uit dienst gezien wordt.

 

Wanneer wordt de toepassing eindelijk eens gelijk getrokken?

3 Opmerkingen
door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Nieuw

Beste @FBB Zorgboog,

 

Zou je hier een ticket voor willen loggen met alle informatie van dit specifieke voorbeeld? Ik weet dat dit in het verleden speelde maar toen is aangepast. Zelf heb ik dit net geprobeerd te reproduceren maar bij mij staat de medewerker nog als actief op de laatste dag indienst, en kunnen workflows dus worden gestart.

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Christiaan Sluis ik zal het opnieuw gaan proberen maar heb momenteel geen medewerker die hersteld gemeld moet worden en al uit dienst is. Ik heb het heel even snel geprobeerd na te spelen in onze testomgeving en daar lijkt het inderdaad mogelijk te zijn.

Weet jij wanneer die aanpassing is doorgevoerd? Meen er recent nog last van te hebben gehad vandaar dat ik even benieuwd ben.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Bestaat al

Beste @FBB Zorgboog,

 

Ik kan niet precies achterhalen wanneer dit is geweest, maar het gaat al over enkele jaren geleden. Mocht je nog wel een situatie tegenkomen dan ontvangen we daar graag een ticket voor.