Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

ValidSign integreren in Youforce (SLSR-I-606)

door Anonymous
Status: Afgewezen

De digitale handtekening in Youforce is te beperkt en verplicht de organisatie om de output in PDF te generen via Template beheer. Dit starre mechanisme heeft ons doe besluiten om te gaan werken met ValidSign omdat het systeem meer biedt:

  • Flexibele werkstroom
  • Word als input
  • Losse niet te tekenen bijlages toevoegen
  • Niet blokkerend op het verder proces
  • Breder in te zetten dan alleen het HR proces

Graag zouden wij een integratie zien met de API van ValidSign zo dat het beste van twee werelden samen kunnen komen.

Onze hoogste prioriteit is om documenten van ValidSign naar het personeelsdossier te kunnen krijgen en de daarop volgende prioriteit is van HRSS naar ValidSign

4 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: SLSR-I-606
door Ana Maria Nichitelea

Hi Wevers,

Thank you for your feedback.
I've requested a trial to ValidSign so that I can try it myself; also, it would be really useful for me if you could show me your case, the current processes you have set up there.

I have more questions for you related to the mentioned points, I think the most useful for them to be answered will be in an online meeting, if you agree.

Flexible workflow  - from what points of view?
Word as input - for the first signature I assume (how many signatures/workflow you use in your current process?)
Add separate attachments that cannot be signed (we have that on our list of improvements with Intradata - to include documents that will be visible in the signing portal as ViewOnly without requiring a signature)
Not blocking the further process - what is there that you would need to be able to do, as long as the signature is not done?
Can be used more widely than just the HR process - example?


Looking forward to hearing from you.

Regards,
Ana

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Hi Ana-Maria,

An online meeting sounds perfect.

I can also explain what I mean from mine point of view.

Speaking English is easier than writting!

You can reach me at paul.wevers@pzcdordrecht.nl

Kind regards,

Paul Wevers

door Remco te Ronde
Status changed to: Status: Afgewezen

Beste Anonymous,

 

Ik realiseer me dat ik reageer op een oudere idee van jou. Maar in Self Service hebben we al enige jaren geleden digitaal ondertekenen via Intradata geïntrigeerd. We waren zelfs zó blij met Intradata als partner van Visma|Raet dat we enkel jaren geleden Intradata hebben overgenomen.

 

Omdat we zo blij zijn met de digitale handtekening oplossing van Intradata zien we geen reden om Self Service te integreren met een concurrerende organisatie zoals ValidSign.

 

Alle informatie over de digitale handtekening vind je op de speciale community.