Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Verlofinstelling volgorde opname van verlofsoorten (HCB4-I-209)

door Anonymous
Status: Bekend probleem

Iedere organisatie heeft een eigen tabel met verlofsoorten. Is het mogelijk om bij verlofinstellingen een optie toe te voegen, waarbij je kunt instellen wat de volgorde van opname van de verlofsoorten is en dat de medewerker bij de verlofopname niet verder kan, indien de medewerker verlof opneemt van een verlofsaldo terwijl er nog saldo staat bij een verlofsoort die eerder opgenomen moet worden?

3 Opmerkingen
Former Member
CHAMPION ***
door Former Member
Hartelijk dank voor je idee. Het toegekende nummer is: HCB4-I-209
door Frank JHM Poell
Status changed to: Status: Nieuw

Bedankt voor dit idee. Aangezien de verlofopnames door medewerkers voornamelijk ingebracht worden via HR Self service zetten we dit idee door naar HR Self service.

 

 

door Bastiaan Friederichs
Status changed to: Status: Bekend probleem

Hi @Anonymous ik zet de status van het Idee op "Bekend probleem" omdat dit een van de onderwerpen is die we in de Youforce App (en Desktop), zie dit bericht: https://community.visma.com/t5/Nieuws-Youforce-APP/Vervolgstappen-verlof/ba-p/509447

Ik weet niet of we zover gaan dat we verplichten dat de juiste volgorde gehanteerd moet worden...

We gaan ons in eerste instantie richten op de vervaltermijn en die gebruiken als "volgorde".
Omdat er meerdere verlofsoorten kunnen zijn met dezelfde vervaltermijn is het duidelijk dat er ook een extra volgorde nodig is, zoals je zelf ook al aangeeft.