om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Bij het proces om een vacature aan te vragen/aan te maken in Self Service hoort zowel een mutatienummer als een vacaturenummer (VC0001). Onderdeel van het vacaturenummer is een uniek volgnummer. Daarnaast bestaat ons vacaturenummer uit de afdelingscode en functiecode, om te kunnen gebruiken voor managementinformatie in EasyCruit.
Voor het volgnummer-onderdeel van het vacaturenummer bestaat een apart javascript, die een uniek opvolgend nummer creëert. Echter zou ik graag middels Javascript, het mutatienummer willen ophalen en onderdeel willen maken van het vacaturenummer, i.p.v. een extra unieke volgnummer. Daartoe heb ik een javascriptformule nodig die het mutatienummer ophaalt in het formulier. Bijv. ietrs als GF_Mutnr(). Proefondervindelijk, uit de documentatie, van onze consultant, van de servicedesk en van een andere klant begrijp ik dat dit nog niet bestaat.
Verzoek:
Maak het mogelijk om via javascript het mutatienummer in het formulier op te halen.
Redenen om dit te willen:
Hoe lossen we dit nu op:
We kopiëren het mutatienummer uit de kop van de mutatie naar een rubriek in het formulier. Vanaf daar wordt het middels javascript opgehaald en onderdeel gemaakt van het totale vacaturenummer.
Bepaald geen 'leane' oplossing, daarom dit verzoek.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.