Mijn Communities
Help
Elly Jansen Holleboom
CONTRIBUTOR ***

Zichtbaarheid ingangsdatum mutatie

door Elly Jansen Holleboom
Status: Bestaat al

Bij de indiensttredingsmutatie zien we ook zonder de regel te openen wat de ingangsdatum van de mutatie is. Dat zouden we ook graag zien bij alle andere mutaties, omdat dit voorkomt dat je ze stuk voor stuk eerst moet openen. Kan dat? De twee datavelden die er nu staan zeggen niet zo heel veel.

4 Opmerkingen
Gerdine
CHAMPION *
door Gerdine

Met Resume FS0071 kun je ingangsdatum van mutatie zichtbaar maken in SS.

door Christiaan Sluis
Status changed to: Status: Nieuw

Dag @Elly Jansen Holleboom,

 

Ik weet niet of je verzoek komt vanuit Beaufort of Education. In het geval van Beaufort zou juist in de meeste gevallen de Ingangsdatum mutatie (FS0060) informatief moeten zijn, en waar dit leeg blijft om praktische redenen (zoals indienst) wordt dan vaak de FS0071 voor Resumé gevuld, zoals ook @Gerdine aangeeft.

Kan je verder toelichten waar je tegenaan loopt zodat ik je verzoek beter begrijp? Bijvoorbeeld met een (geanonimiseerd) printscreen?

Elly Jansen Holleboom
CONTRIBUTOR ***
door Elly Jansen Holleboom

Wat ik bedoel is dat ik bij het openen van het Te Doen scherm (en natuurlijk ook in gedaan en archief) graag in de kolom Resume de ingangsdatum van de mutatie wil zien zoals ik dat ook bij een nieuw dienstverband of ziekmelding kan zien.

EllyJansenHolleboom_0-1686910530924.png

 

door Christiaan Sluis (Bijgewerkt ‎16-06-2023 16:38 door Christiaan Sluis VISMA )
Status changed to: Status: Bestaat al

Hoi @Elly Jansen Holleboom,

 

Dit kan middels een Javascript bewerking (of handmatige invoer natuurlijk) op rubriek FS0071 Resumé. Wij kunnen de functionaliteit daarvan niet aanpassen omdat organisaties hier heel verschillend mee omgaan. Of het gaat om een samenvatting van de inhoud van de mutatie, welke professional de mutatie behandeld heeft, of wat de status is (wachtend op documenten, bijvoorbeeld). Als jullie organisatie er nog weinig gebruik van maakt en dit wel meer wilt doen, kan ik een cursus of een consultant aanraden. Dat stelt jullie in staat om de voor jullie relevante informatie er in vast te leggen.