Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Forum ontbreekt

door FBB Zorgboog
Status: Ingepland

Niet de juiste plek voor deze vraag maar ik weet niet wat wel de juiste plek is 🙄

 

Bestaat er geen Forum voor Youforce Verzuim Management in de Community of heb ik daar gewoon geen rechten voor?

 

 

8 Opmerkingen
Anita Roffel
VISMA
door Anita Roffel

@FBB Zorgboog Er is zeker een community voor Verzuim Management. Ik hoop dat je via de link de gewenste informatie kunt vinden.

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Anita Roffel die community had ik al gevonden, anders had ik mijn vraag ook niet bij Ideeën kunnen plaatsen.🤔

Maar ik zie bij die community geen onderdeel Forum zoals dat bij alle/de meeste andere communities wel het geval is.

Forum biedt immers de mogelijkheid om ook vragen aan andere gebruikers te stellen en dat levert vaak hele handige maar ook snelle antwoorden op.

Nu moet ik noodgedwongen mijn vraag via een Ticket [#33375095] stellen en afwachten wanneer ik een antwoord krijg.

Anita Roffel
VISMA
door Anita Roffel

@FBB Zorgboog excuus ik had het verkeerd gelezen. Ik heb even intern nagevraagd we gaan dit uitzoeken en komen z.s.m. met een reactie.

door Marc Draaijers
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Wij gaan binnenkort het forum toevoegen aan de Youforce Verzuim Management community. 

door Marc Draaijers
Status changed to: Status: Ingepland
 
Gerdine
CHAMPION *
door Gerdine

Ben even benieuwd, wanneer de release van een forum bij community RVM beschikbaar is. Zou hier graag ook gebruik van willen maken. 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Marc Draaijers @Anita Roffel @Gerdine 

Ook ik ben heel benieuwd naar de status. Aanpassing is immers 24/4 al ingepland, dan zou het inmiddels toch wel gelukt moeten zijn dit Forum toe te voegen

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Marc Draaijers @Anita Roffel 

Hoe lang kan het duren om een forum toe te voegen aan de community Youforce Verzuim Management???

Alle overige communities hebben de truc al eens uitgevoerd, dus ik zou zeggen: vraag hen even dit voor jullie ook te doen

Mijn vraag is pas meer dan 1 jaar oud🤔