Mijn Communities
Help

verlengen duur automatisch uitloggen

door Bas Menken - Gemeente Leiden
Status: Gerealiseerd

Momenteel wordt je na een half uur inactiviteit in werving en selectie automatisch uitgelogd.

Dit heeft in Youforce het gevolg dat als je even wat anders gaat doen binnen Youforce en daarna weer verder wil werken in werving en selectie dat je een foutmelding krijgt als je werving en selectie opstart.

Om dan alsnog werving en selectie op te starten moet je je browser volledig afsluiten en Youforce opnieuw opstarten.

 

Graag zouden wij hier een andere oplossing voor zien. Dit werkt namelijk erg hinderlijk in je dagelijkse werkzaamheden en lijdt tot veel frustratie onder onze gebruikers

10 Opmerkingen
door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: In onderzoek

@Bas Menken - Gemeente Leiden, ik kan mij goed voorstellen dat dit een hinderlijke werkwijze is. De uitlogtijd van EasyCruit staat vast voor alle klanten en is in samenspraak met Legal/Security bepaald, hier kan ik niks aan veranderen. Wat ik wel kan onderzoeken is de integratie met Youforce, want daar zit eigenlijk het probleem begrijp ik (foutmelding waarna browser moet worden afgesloten). Ik ben hierover in gesprek met mijn collega's van Youforce en zal je hier op de hoogte houden.

TvanOudenaarden
CHAMPION *
door TvanOudenaarden

@Maurice Eppenga,

 

Weet je misschien al meer over dit onderwerp?

 

 

 

 

door Maurice Eppenga

@TvanOudenaarden @Bas Menken - Gemeente Leiden, ik heb mijn collega's van Youforce gesproken. Zij geven aan dat de timeouts binnen Youforce zijn opgerekt, waardoor je minder snel eruit wordt gegooid. Ook hebben we in EasyCruit de timeout waarschuwing verbeterd, zodat je er bijvoorbeeld niet zonder waarschuwing wordt uitgegooid tijdens het schrijven van een vacaturetekst.

 

Wat betreft het sluiten van de browser nadat er toch een timeout heeft plaatsgevonden. Hiervoor ben ik nog op zoek naar een oplossing samen met het development team van Youforce.

door Bas Menken - Gemeente Leiden

@Maurice Eppenga is er al enig zicht op een oplossing voor het moeten sluiten/herstarten van de browser na een timeout?

Onze gebruikers hebben hier veel last van

door Maurice Eppenga

@Bas Menken - Gemeente Leiden, graag zou ik wat meer informatie willen uitvragen. Aangezien er binnen Visma|Raet meerdere systemen en processes actief zijn, via welke route loggen jullie in en bereiken jullie uiteindelijk EasyCruit? Zodat wij het issue kunnen reproduceren.

door Bas Menken - Gemeente Leiden

@Maurice Eppenga wij loggen in via Youforce.

Het gaat zowel om gebruikers die in Youforce inloggen via admin.youforce.com (profesional gebruikers) als gebruikers die inloggen via portal.youforce.com

Mathew Timmerman
CONTRIBUTOR ***
door Mathew Timmerman

@Maurice Eppenga 

 

Ik heb ook een melding ontvangen van iemand die hier hinder van ondervindt. Ik heb haar gevraagd hoe ze naar EasyCruit navigeert:

 

Ze logt in via mijn.youforce.com middels SSO. Daarna gaat ze naar 'HR voor anderen' en klikt daar op 'EasyCruit' -> 'Werving & Selectie'.

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

@Maurice Eppenga , zie Re: Meerdere keren per dag inloggen in Mijn Youfor... - Visma Community. Is er zicht op een oplossing voor dit probleem? Mijn collega's loggen in via Mijn Youforce. Het probleem speelt zowel bij inloggen met sso voor professionals als inloggen met @onyouforce-account.

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Ingepland

Een nieuwe SSO is inmiddels in ontwikkeling en staat gepland om 8 februari live te gaan (als we geen drempels tegenkomen).

door Maurice Eppenga
Status changed to: Status: Gerealiseerd