Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

En demoklient pr lisens

av Anonymous
Status: Implementert

Hei,

 

Legger inn et ønske om at det burde fulgt med en demo-klient pr lisens. Det kan være rasjonelt for brukerne av systemet å fore ta noen tester selv også. Ved kontering av nye scenarier f. eks, og man ønsker å se effekten ut på rapporter, skattemeldingen og liknende. Kan løses ved å gi brukere som ønsker det en tilgang til en av våre demoklienter, men det hadde vært ryddigere om det fulgte en med lisensen hvis kunden har et ønske om det. 

 

Aina

4 Kommentarer
OleNoer
VISMA
av OleNoer
Status changed to: Status: Implementert

Hei, 

 

Du har muligheter til å legge til test/demo klienter på alle lisenser ( egen avkryssning for "testfirma" ved opprettesle av selakaper i admin)

 

 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Det var jeg ikke klar over! Er dette en klient som koster noe for kunden? 

BeritAnne
CHAMPION ***
av BeritAnne

Jeg synes dette var en god idé.
Når du Ole Noer svarer at dette er implementert, hva mener du da?

At det kan legges til en ny klient (firma) som merkes som testfirma er kjent, men må det ikke da bestilles et ekstra firma á kr 200,- pr måned til dette.  Slik jeg forstår er forslaget fra trådstarter at dette bør følge med gratis, og det er jo noe annet.

Løsningen i dag tror jeg for mange partnere er å gi tilgang for kundens brukere til konsulentens test/demo-klient, men det er ikke alltid ønskelig slik at forslaget om at kunden får en egen er godt.

OleNoer
VISMA
av OleNoer

I dette tilfellet betyr implementert at dette finnes i løsningen, og at det har vært slik lenge. Og det er ikke noe ekstra kostnad for dette. 

 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"