Mine områder
Hjelp
Stig Torp
PARTNER

Salgsordre: Mulighet til å velge å sende ordrebekreftelser til Valgt kontakt på salgsordren

av Stig Torp (Oppdatert ‎17-11-2021 14:11 av Runar_Gulbrandsen VISMA )
Status: Implementert

Det må være mulig å sette opp dette på en mer smidig måte, enn å klippe og live inn i Leveringskontaktfeltet.

 

Foreslår en avhuking på ordren og ordretype/kundeinnstillinger som vil løse dette

(og også hjelpe til med å få riktig kontaktinformasjon over til Consignor/Speedycraft)

 

Se vedlegg for forklaring. Imøteser gjerne kommentarer/forbedringer

 

/Stig

7 Kommentarer
OleNoer
VISMA
av OleNoer
Status changed to: Status: Akseptert
 
OleNoer
VISMA
av OleNoer
Status changed to: Status: Implementert
AndreasS1
CHAMPION **
av AndreasS1

Jeg kan ikke se at denne kan stå som fullført eller implementert. 

 

  • Grunnproblem her er vell generell kontakt håndtering i Visma.net. Det må være en innputt for kontakter.
    • Her må man legge inn kontakter over
    • Man kan ikke velge de man allerede har lagt inn. 
  • Løsning her er vell bare på absolutt siste ledd som er hvem som skal få e-posten, for de som bruker denne løsningen.  
  • Løsning fungerer vell ikke med Consignor. I tilfelle ønsker jeg å se dette oppsettet.
  • Om Speedycraft bruker samme kontakt felt som Consignor fungerer vell ikke dette heller.  
AndreasS1
CHAMPION **
av AndreasS1

Ett bilde på hva jeg mener. Mulig det blir ny sak av denne men Consignor punkt i denne allerede løste saken er rette på spikeren for vår del. 

 

kontakter.png

mrtnsn
CONTRIBUTOR ***
av mrtnsn

Som @AndreasS1 nevner i posten over så er dette også et problem vi har, og noe jeg tror alle som bruker Visma.net har på en eller annen måte.

 

@OleNoer kan vi få et svar på dette?

AndreasS1
CHAMPION **
av AndreasS1
mrtnsn
CONTRIBUTOR ***
av mrtnsn

@AndreasS1 supert, bare å håpe den blir implementert da.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"