Mijn Communities
Help

Overgang van Mijn Support naar Peple Support!

door rachidahaddou (Bijgewerkt ‎28-06-2024 09:28 door rachidahaddou VISMA )

Beste relatie,

Zoals u weet zijn wij per 1 januari 2024 overgegaan van Visma Raet naar Peple By Visma. Om die reden zal ook Mijn Support overgaan naar Peple Support. Dit zal plaatsvinden per 8 juli 2024.

Wat merkt u als klant?

  • Tot en met woensdag 3 juli 2024 kunt u tickets aanvragen in Mijn Support. Daarna zal de tegel alleen nog te gebruiken zijn om de tickets in te zien. Dit blijft beschikbaar tot 31 december 2024. Per 1 januari 2025 zal deze tegel compleet verdwijnen, dat betekent dat er na 31 december 2024 er geen archief meer is, zorgt u ervoor dat u de ’’oude’’ tickets heeft gedownload:

    Downloaden van de gesloten en lopende aanvragen:

    in 4me kun je niet alle aanvragen tegelijk downloaden, dit zul je per aanvraag moeten doen.
    Ga naar de aanvraag en klik op de rechtermuisknop, selecteer afdrukken als pdf of opslaan als pdf.

  • Van 4 t/m 7 juli zijn wij alleen voor spoedvragen telefonisch te bereiken.
  • Vanaf 8 juli kunt u via een nieuwe weblink tickets aanvragen. (Deze volgt in een handleiding) De actieve gebruikers in 4ME zullen hierover worden geïnformeerd. Een Peple Support tegel in Visma Home zal dan nog niet beschikbaar zijn. Deze zal later volgen. 

Graag vragen wij u om een check in 4ME te doen of de actieve gebruikers nog steeds in dienst zijn. Indien dit niet het geval is, verzoeken wij u deze gebruikers te verwijderen.

Mochten hier nog vragen over zijn, neem dan contact op met je Customer Succes Manager.

6 Opmerkingen
Nico vander Bent
CHAMPION ***
door Nico vander Bent

ik krijg deze mededeling 6 keer in mijn mail ontvangen. . 4 x door @rachidahaddou 1 x door @Danny Kooijman en een mail door Mike Voges. 

Is dit niet ietwat overdreven?

Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel

Ja, ik ook! Tevens vraag ik me af hoe ik de oude tickets kan downloaden?

Birgit van der Burg
CONTRIBUTOR ***
door Birgit van der Burg

Oude tickets downloaden... inderdaad, goede vraag! Ik ben benieuwd naar het antwoord.

door rachidahaddou (Bijgewerkt ‎26-06-2024 12:32 door rachidahaddou VISMA )

@Birgit , @Monique van Berkel 

Als je op de aanvraag staat kun je met je rechtermuisknop klikken op afdrukken als pdf of opslaan als pdf

rachidahaddou_0-1719397940583.png

 

 

 

Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel (Bijgewerkt ‎26-06-2024 15:07 door Monique van Berkel )

@rachidahaddou Ja, één aanvraag is op deze manier mogelijk. Hoe kan ik alle aanvragen in 1x downloaden? Het is altijd fijn om even terug te kunnen kijken. 

Hoe gaat het met verder de lopende aanvragen? Worden die overgezet naar het nieuwe systeem? 

 

door rachidahaddou

@Monique van Berkel , In 4ME kun je niet alle aanvragen tegelijk downloaden je zal dit per aanvraag moeten doen.
De lopende aanvragen worden overgezet naar de nieuwe omgeving.