Mijn Communities
Help

Nieuw! HR Chatbot Wet & regelgeving

door Teuje Tap1 (Bijgewerkt ‎04-03-2024 09:05 door Johan Devillé VISMA )

Ben je veel tijd kwijt aan beantwoorden van HR-vragen over wet- en regelgeving? Heb je ingewikkelde vragen waarvan je de antwoorden niet direct paraat hebt of de benodigde kennis ontbreekt? 

 

Met de nieuwe HR Chatbot Wet & regelgeving van Visma YouServe heb je vanaf maandag 4 maart 2024 een virtuele assistent om snel en accuraat een deskundig antwoord te krijgen op vragen over HR wet- & regelgeving. De HR Chatbot is de eerste nieuw ontwikkelde AI-toepassing voor de HR-professional. Het toepassen van AI is een logische volgende stap om slimmer en sneller te werken.

 

Screenshot 2024-03-04 at 09.04.16.png

 

 

HR Chatbot eerste drie maanden gratis!

De HR Chatbot is een betaalde dienst, maar vanaf 4 maart is de HR Chatbot direct beschikbaar voor alle HR-professionals en de eerste drie maanden gratis. Vanaf 1 juni wordt deze automatisch weer uitgezet. Wil je na 1 juni blijvend gebruikmaken van de virtuele wet & regelgeving assistent? Neem dan contact op met je account manager of service delivery manager.

 

Hoe kan ik gebruikmaken van de HR Chatbot?

De HR chatbot vind je in Mijn YouServe exclusief voor de HR-professional. Mijn YouServe is dé nieuwe startpagina voor al jouw HR taken waarmee we jouw HR leven nog makkelijker maken. Zoals eerder bericht kun je vanaf 1 februari 2024 als HR-professional na het inloggen direct gebruikmaken van deze nieuwe Mijn YouServe omgeving. 

 

Screenshot 2024-03-04 at 09.01.05.png

Meer informatie over de HR Chatbot

Wil je meer informatie? Lees de infosheet of bekijk het introductiefilmpje

 

Meld je aan voor het HR Chatbotbot vragenuurtje

Omdat AI nog best nieuw is en je mogelijk vragen hebt hoe je de HR Chatbot optimaal gebruikt, organiseren wij op dinsdag 12 en 26 maart 2024 een ‘vragenuurtje’. Stel al je vragen aan Teuje Tap, manager van het Robotics & Automation Team van Visma YouServe.

 

Schrijf je direct in voor het HR chatbot vragenuurtje.

 

7 Opmerkingen