Mijn Communities
Help

Release update en Roadmap presentatie april 2025 (gratis)

door Marielle2

Op maandag 14 april om 10 uur zal Wouter Leget je meenemen in de nieuwste functionaliteiten van Visma.net HRM.

Ook op maandag 14 april, maar om 11 uur, start Rene Pierik met zijn update over de laatste Visma.net Payroll releases. 

Dinsdag 15 april om 12.30 uur neemt Rene van Jole je mee in de Roadmap van het komende kwartaal. 

Meld je aan via ons opleidingenportaal.

Kom je er niet uit? Raadpleeg dan onze handleiding of neem contact met ons op! 

14 Opmerkingen
AngelaHeins
CHAMPION *
door AngelaHeins

@Marielle2 , heb me aangemeld, maar geen link ontvangen. Kan je die nog naar me mailen?

Marielle2
VISMA
door Marielle2

Ja! Wil je me even mailen op opleidingen@peple.nl

MvB
CHAMPION ***
door MvB

Het is heel verwarrend! De ene keer krijg je een mail met een link en de andere keer kan je via het opleidingenportaal het webinar volgen. Zou hier éénduidigheid in kunnen komen?

Marielle2
VISMA
door Marielle2

Ik heb haar emailadres nodig want die kan ik hier niet zien, vandaar dat ik vraag om mij even te mailen. Als het goed is de mail verstuurd, maar is misschien in de Spam terecht gekomen? Ik wil snel handelen, dus vandaar deze vraag. 

René van Dijk
CHAMPION ***
door René van Dijk

Wij gebruiken ook Plusport, ik denk dat de notificatie bij inschrijving niet aan staat

ik heb ook geen bevestiging ontvangen

Marielle2
VISMA
door Marielle2

De bevestiging wordt bij ons vanuit Hubspot verstuurd, niet vanuit Plusport. Stuur svp even een mail naar opleidingen@peple.nl zodat ik de bevestiging nog een keer kan toesturen. dankjewel

John Bouwman
CHAMPION ***
door John Bouwman

helaas, ook geen link ontvangen

René van Dijk
CHAMPION ***
door René van Dijk

RenvanDijk_0-1744713204024.png

link ontbreekt bij inschrijving

Marielle2
VISMA
door Marielle2

Rene, je hebt een mail ontvangen. 

Marielle2
VISMA
door Marielle2

John, je hebt een mail ontvangen. 

Jolanda van Logten
CHAMPION *
door Jolanda van Logten

verkeerde link ontvangen en ook niet gevolgd helaas

Marielle2
VISMA
door Marielle2

Zojuist de bedankmail incl Video opname en Q&A verstuurd. Mocht je niks ontvangen hebben, stuur me dan svp een berichtje op opleidingen@peple.nl. Dank! 

Els van der Marel
CONTRIBUTOR ***
door Els van der Marel

Goedemorgen,

Ik kon 15 april jl helaas niet aansluiten bij het Webinar Roadmap Visma | Raet. Wanneer is de opname van de presentatie beschikbaar?

Groeten,

Els van der Marel

Marielle2
VISMA
door Marielle2

@ELS Jullie zijn klant bij Raet, niet bij Peple. Je kijkt nu op de Peple Community. De Raet Community vind je hier: https://community.visma.com/t5/Visma-Raet/ct-p/nl_ra_Visma_Raet