Mijn Communities
Help

Voor de Educatie-klanten: HRM Configuratie voor het DUO OWP rapport ( Wijs verlofcategorie toe aan verlofdefinities)

door MikeChin (Bijgewerkt ‎22-02-2022 12:45 door MikeChin VISMA )

HRM Configuratie voor het DUO OWP rapport ( Wijs verlofcategorie toe aan verlofdefinities)

 

We adviseren je om verlofdefinities te herzien en bij te werken en een juiste verlofcategorie toe te wijzen aan verlofdefinities.

Dit is vooral van belang om een nauwkeurige rapportage van verlof- en verzuimgegevens aan DUO mogelijk te maken.
De correct toegewezen verlofcategorie is belangrijk om nauwkeurige rapportage en verfijning van verlofgegevens in de toekomst mogelijk te maken.

 

 

We hebben een document gemaakt waarin we aangeven hoe je de Talent verlofcategorieën kunt afstemmen op de DUO verlofcategorieën.
Zie bijgaand het PDF document.

5 Opmerkingen
door Tamara Schöningh (Bijgewerkt ‎09-03-2022 15:22 door Tamara Schöningh VISMA )

@Anonymous ik heb dit bij een klant van mij onder de aandacht gebracht. Zij hebben dit afgestemd met hun Functioneel beheerder en geven de volgende feedback. Kun jij aangeven om welke categorie het gaat zodat ze gericht kunnen aanpassen?

 

De handleiding is heel onduidelijk. Visma moet duidelijker aangeven welke ‘category’ we moeten kiezen, voor ik zomaar wat ga aanpassen in de verlofdefinities.

Mireille Werring
CHAMPION ***
door Mireille Werring

@MikeChin Het boekbaar betaald en onbetaald ouderschapschapsverlof wordt door ons niet geregistreerd in verlof module.

Is dit verplicht gesteld door het DUO om dit separaat te registreren in de verlof module?

MikeChin
VISMA
door MikeChin

@Mireille Werring @Tamara Schöningh ,

Vragen zijn intern doorgezet.

Zodra ik meer weet, deel ik dit uiteraard.

groet
Mike

Daniëlle Engels
CONTRIBUTOR ***
door Daniëlle Engels

Beste Mike,

 

Is hier ondertussen al iets over bekend?

Wij registreren  nu ook nog geen verlof in Visma.net.

 

Met vriendelijke groet,

Daniëlle Engels

KesterenMB
CONTRIBUTOR ***
door KesterenMB

Net als Mireille Werring gebruiken wij de verlofmodule (voorlopig) niet.

Lijkt me niet relevant voor DUO ?