Mijn Communities
Help

Instructie inloggen nieuwe 4me Peple Support

door Juliette Franzen

Beste klant,

 

De livegang naar de nieuwe 4me Peple Support omgeving komt steeds dichterbij, zoals eerder gecommuniceerd dien je straks in te loggen met een nieuwe

link: https://peple-customers.4me.com.

Dit geldt ook voor actieve als niet actieve klanten van HRCE!

 

De link zal op 8 juli actief worden, maar voordat je kunt inloggen zul je de eerste keer een wachtwoord moeten instellen.

 

  • Klik op “Bent u een nieuwe gebruiker of bent u uw 4me wachtwoord vergeten”
  • Geef je email-adres op
  • Klik op stuur instructies
  • In je mailbox ontvang je een link
  • Klik op de link
  • Maak een wachtwoord aan (18 karakters)  

     

    Zie eerdere communicatie
    Overgang van Mijn Support naar Peple Support

    *Downloaden van de gesloten en lopende aanvragen:

    in 4me kun je niet alle aanvragen tegelijk downloaden, dit zul je per aanvraag moeten doen.
    Ga naar de aanvraag en klik op de rechtermuisknop, selecteer afdrukken als pdf of opslaan als pdf.

    JulietteFranzen_0-1720421677042.png
10 Opmerkingen
Thommy Spoelstra - Confina
CONTRIBUTOR ***
door Thommy Spoelstra - Confina

Een wachtwoord van 18 karakters, is dat niet een beetje overdreven?

Nico vander Bent
CHAMPION ***
door Nico vander Bent

slaat inderdaad nergens op!!

En als ik de berichtgeving goed gelezen heb; zouden de nog openstaande meldingen in de nieuwe omgeving geplaatst worden toch!! Deze staan er niet in

door rachidahaddou

@Thommy Spoelstra - Confina , dat is op dit moment de policy.

lauraholm
VISMA
door lauraholm

@Thommy Spoelstra - Confina @Nico vander Bent In aanvulling op het berichtje dat dit de policy betreft: Deze policy komt voort uit industriële en beveiligingsstandaarden die sterke, complexe wachtwoorden aanraden om te zorgen voor dataveiligheid. Aangezien in meldingen soms zeer persoonlijke gegevens gemeld worden (denk aan een salarisstrook), dient het een cruciaal doel in het waarborgen van de bescherming tegen online dreigingen en beveiligingsinbreuken. We hebben heel zorgvuldig de afweging gemaakt tegen het ongemak van het lange wachtwoord, want eerlijk is eerlijk: Ook ik moest even denken hoe ik mijn wachtwoord langer ging maken, versus de veiligheid van onze gebruikersdata. 

Nico vander Bent
CHAMPION ***
door Nico vander Bent

@lauraholm en waar staan de nog openstaande meldingen???  die zouden toch overgezet worden!!!!!!

lauraholm
VISMA
door lauraholm

@Nico vander Bent Allereerst excuses voor het ongemak of verwarring die de overgang naar Peple Support mogelijk heeft veroorzaakt. De openstaande meldingen die tot en met 3 juli 2024 zijn ingediend, worden niet overgezet, maar kan je tot 31 december 2024 blijven raadplegen via de tegel Mijn Support.

 

Lopende aanvragen, ingediend tot en met 3 juli, zullen op de manier zoals je van ons gewend bent, worden afgehandeld via de tegel Mijn Support. Nieuwe aanvragen kunnen vanaf 8 juli worden ingediend via Peple Support. Contactpersonen zoals bij Support bekend, ontvangen hier een link voor.

 

Voor uitgebreide informatie over hoe je toegang krijgt  tot voorgaande meldingen, het downloaden van tickets en de overgangsperiode kun je in het artikel Overgang van Mijn Support naar Peple Support nalezen.  

Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel

@lauraholm Het is nog wel wennen ... deze nieuwe omgeving. Ik heb twee request ingediend, maar die zie ik niet staan (zie printscreen, rood omcirkeld). Ze staan nog open. Tevens valt de tekst linksonder m.b.t. bereikbaarheid gedeeltelijk weg (geel gemarkeerd).  Waarom worden ook de Youforce-modules getoond om te selecteren. Daar doet Peple toch niets mee?

Kan dit worden aangepast?

 

MoniquevanBerkel_0-1720526291319.png

MoniquevanBerkel_1-1720526684874.png

 

 

lauraholm
VISMA
door lauraholm

@Monique van Berkel Excuses voor het ongemak . Ik zal na laten gaan wat er met je requests is gebeurd.

 

We hebben een aantal klanten die nog een product binnen het Youforce domain hebben, waardoor we een langere lijst, dan alleen de Peple services hebben, maar we zullen je feedback zeker ter harte nemen!

Monique van Berkel
CHAMPION *
door Monique van Berkel

@lauraholm Excuses, ik heb het al gevonden. Ik moet op het icoon Service desk klikken (zie printscreen).

Vanmorgen werkte dat nog niet. 😃 

 

MoniquevanBerkel_0-1720531274545.png

 

lauraholm
VISMA
door lauraholm

@Monique van Berkel Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn dat alles werkt!