Mijn Communities
Help

Nu beschikbaar in de YouServe app, goedkeuren door manager

door Jeroen de Groot (Bijgewerkt ‎09-04-2025 11:19 door Jeroen de Groot )

We hebben iets moois voor jullie!

We hebben een functie toegevoegd aan onze YouServe app waar veel van jullie op hebben gewacht. De mogelijkheid voor managers om verlof aanvragen en declaraties goed te keuren vanaf hun mobieltje. De afgelopen weken hebben de leidinggevenden binnen YouServe de functionaliteit kunnen testen, en we zijn super enthousiast om het eindelijk te lanceren. Hiermee hopen we je dagelijkse HR-taken nóg makkelijker te maken.3d - Manager goedkeuring.gif

Belangrijk

Er zijn nog twee beperkingen waar we hard aan werken:

1. Het 'opschakel mechanisme' bestaat nog niet voor de app dat wil zeggen dat als een manager onderdeel uitmaakt van zijn/haar eigen team dan kan de manager zijn/haar eigen verlof aanvragen en declaraties goedkeuren. We zijn hier met onze architecten naar aan het kijken zodat we een duurzame oplossing hebben voor zowel de app als self service.
  2. Op dit moment kunnen alleen de mutaties gemaakt in de YouServe app goedgekeurd worden, we willen dit op termijn uitbreiden naar mutaties die vanuit self service komen. We laten wel alle mutaties zien en met behulp van duidelijke visuele aanwijzingen laten we zien wat wel en wat niet via de app gedaan kan worden.

Hoe kom ik aan deze functie?

Wil je deze nieuwe functie activeren voor jouw organisatie? Laat het ons weten!

Je maakt hiervoor een ticket aan in ons ticketsysteem Xurrent (voorheen 4Me), met als onderwerp: "Aanvraag YouServe app – goedkeuring manager."

Veel plezier met het gebruik van deze nieuwe functie! En...laat vooral je feedback horen want we willen de app constant verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Het YouServe app team

8 Opmerkingen