Mijn Communities
Help

Versimpeling klantportaal per 28 maart 2025

door Roelof Dries

Op vrijdag, 28 maart 2025, zullen wij op het klantportaal een versimpeling doorvoeren voor onze klanten. Afgelopen zomer was er al een nieuwe ‘look and feel’ geïntroduceerd (zie Community link). Vanaf 28 maart zul je zien dat de keuzes bij het indienen van een ticket er anders uit zullen zien.

Wat is er nieuw?
De tegels in je keuzemenu zullen er anders uitzien dan voorheen. Afhankelijk van de diensten en de software die je bij ons afneemt, krijg je specifieke tegels te zien.

RoelofDries_5-1742371953193.png

Waarom doen we dit?
Uit de terugkoppeling van onze klanten blijkt dat je kunt kiezen uit te veel tegels, waardoor het onduidelijk is welke optie je moet kiezen. Met deze versimpeling hebben wij 75% van de tegels verwijderd en maakt de keuze gemakkelijker.

Welke tegels moet ik kiezen?
Wij zorgen ervoor dat de tegels worden voorzien van een korte tekst, zodat je weet welke dienst er achter de tegel te vinden is.

RoelofDries_4-1742371917398.png

Ook zetten wij in de instructies op de startpagina verdere uitleg over de tegels waar je uit kunt kiezen:

RoelofDries_6-1742371985478.png

Wat merk ik van deze wijziging?
Op donderdag 27 maart starten de technische voorbereidingen voor deze wijziging. Wij kunnen kleine verstoringen niet voorkomen en adviseren om zo veel mogelijk het indienen van nieuwe tickets op  deze dag te vermijden.

Voor vragen over deze versimpeling, kun je terecht bij jouw contactpersoon bij YouServe.