om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
In onze roadmap gaan we volop verder met onzo focus op 'Youforce tegen fraude'. Daarom hadden we opgenomen:
Relevante informatie uit diploma in workflow
Medewerkers leveren rechtstreeks diploma’s aan via Mijn diploma’s (DUO). Naast het diploma als PDF levert DUO ook extra informatie zoals de naam van de opleiding. Deze informatie zal ook zichtbaar worden in de workflow voor HR.
Deze functionaliteit is inmiddels beschikbaar voor iedereen.
Hoe werkt het?
Simpel! Voor een medewerker veranderd er helemaal niets. Maar onder water worden vanuit Mijn diploma's (DUO) voortaan de volgende velden aangeleverd aan de workflow:
Natuurlijk zijn de gegeven bepaald door de opleider en DUO. Zie hieronder enkele voorbeelden:
|
Zoals je ziet wordt bij ''niveau opleiding'' gebruik gemaakt van het 'European Qualifications Framework' (EQF). Dit is de data die beschikbaar is. Mocht je nog niet bekend zijn met deze schaal (of nieuwsgierig zijn welk niveau b.v. HBO is) dan wordt dit uitgelegd op https://www.europass.nl/eqfnlqf/.
Wat moet ik inrichten als beheerder?
Misschien niks, misschien een heel klein beetje. Heb je namelijk ná 08-04-2025 gebruik gemaakt van ons standaard formulier GEN_F_Uploaden diploma of certificaat V01 uit 9999999 Templateomgeving? Dan staan de standaard rubrieken al op het formulier.
Staan deze nog niet op het formulier? Dan kan je alsnog de nieuwte versie van het formulier importeren. Of handmatig de volgende 3 rubrieken toevoegen op je eigen formulier:
Vanzelfsprekend is die uitleg ook toegevoegd aan de Handleiding Youforce app & desktop 'Aanvragen & uploaden'
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.