Mijn Communities
Help

Loonstaat in CSV-formaat niet compleet

door Bram Settels (Bijgewerkt ‎21-07-2023 11:47 door Bram Settels VISMA )

21-07-2023

Na het aanpassen van de naamgeving van de loonstaat in CSV (zie Community bericht van 21 juni "Onbedoelde wijziging in bestandsnaam loonstaat in CSV formaat") is er een fout ontstaan bij het aanmaken van de loonstaten CSV.
Dit gebeurt zowel bij de loonstaat op IKV- als op dienstverbandniveau.
Er worden nu meldingen gedaan dat de loonstaat in CSV-formaat niet compleet is.
Vanavond zal dit worden opgelost door een noodfix uit te voeren.
Vanaf volgende week kan je een incomplete loonstaat CSV opnieuw afroepen met lijstnummer 4802 (dienstverband) of 4803 (IKV).

5 Opmerkingen
Thoscka Laurens
CONTRIBUTOR *
door Thoscka Laurens

We willen graag een nieuw loonstaat afroepen maar de laatste versie loonstaat in csv staat niet bij zenden en ontvang. Vanaf wanneer kunnen we deze afroepen? Hierboven staat vanaf volgende week, maar is dit per vandaag?

Koen_Gerritsen
CONTRIBUTOR **
door Koen_Gerritsen

@Thoscka LaurensWij hebben ook dit probleem. Vandaag is het ook nog niet gelukt.

door Evert van Manen

Dag Thoscka en Koen, ik heb bij de desk gekeken/gezocht naar mogelijke calls hierover maar niet gevonden. Wil je svp een call aanmaken; dan gaan we daarnaar kijken. vriendelijke groet Evert.

 

ps in een speciale productie kun je onderstaande lijstnrs afroepen:

48 - Individuele loonstaat
     4801 - Individuele loonstaat standaard
     4802 - Loonstaat in csv-formaat
     4803 - IKV Loonstaat in csv formaat

Marc Struver
CONTRIBUTOR ***
door Marc Struver

Beste, 

Wij zouden graag lijst 4802 (loonstaat in CSV) afroepen in een proefproductie, maar dat lukt vooralsnog niet. Volgens de handleiding GEMAL zou het wel moeten kunnen;

MarcStruver_2-1691072991315.png

 

 

 

 

 

MarcStruver_4-1691073098785.png

Echter als ik in GEMAL zoek naar werkgevercode 30100 dan krijgen we:

MarcStruver_5-1691073145759.png

In de handleiding staat echter niet dat 30100 vervallen is?

Kortom kan een loonstaat in CSV mee afgeroepen worden in een proefproductie en zo ja, wat moeten we dan nog inrichten?

 

 

 

 

 

door Niek Grupstra

Beste Mark,

 

Je kunt de loonstaat in CSV formaat afroepen in een proefproductie. Daartoe gebruik je lijstnummer 4802. 

Dit lijstnummer leg je vast op werkgevercode 99401-99448 (afroep variabel) of 99501-99580 (afroep vast).

 

Werkgevercode 30100 is vervallen. We hebben deze code geschrapt omdat vaste afroep met lijstnummer 4802 hetzelfde resultaat heeft en deze werkwijze eenduidig is met die voor andere overzichten. Ik zie dat de handleiding op dat punt echter niet bijgewerkt is. Die actie zullen we alsnog uitvoeren. Excuses voor de verwarring die dit heeft veroorzaakt.