Mijn Communities
Help

Vaste inrichting voor de switch Beheer

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎04-05-2023 09:40 door Lotte v Dijk )

Wat is veranderd?

In het begin hadden wij de configuratie van de beheer switch hetzelfde ingestoken als die van ‘HR voor anderen’ en ‘persoonlijk’. Naar aanleiding van de feedback van onze klanten hebben wij de beheer switch geconfigureerd en wordt deze tegenwoordig beheerd door Visma | Raet. De switches persoonlijk en HR voor anderen blijven volledig beheersbaar voor jullie als klant zelf. 

 

Doel

De reden dat we dit hebben doorgevoerd is omdat je als beheerder alle beheerprocessen zichtbaar hoort te hebben die op jouw omgeving van toepassing zijn. 

 

Overzicht categorieën en processen

In het artikel  ‘Categorieën en processen binnen de switch Beheer’ tonen wij de nieuwe verdeling van categorieën en processen in de Beheer switch van Mijn Youforce. Om het juiste proces te vinden kan je dus via dit overzicht vinden onder welke categorie jouw proces zich bevindt maar je kan uiteraard ook de zoekfunctie en het recent gebruikt venster van Mijn Youforce gebruiken. 

 

LottevDijk_0-1670571739186.png

 

Hierboven staat een afbeelding van de huidige configuratie van de beheer switch. Deze wordt nog aangepast naar de nieuwe situatie die je kan vinden in dit kennisartikel. Mocht je verbetersuggesties hebben voor de benaming van de categorieën of de groepering, dan horen wij het graag.