om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
In het artikel Van ‘Toegangsbeheer’ naar ‘Autorisatiebeheer’ hebben we inzicht gegeven hoe we stap voor stap toewerken naar het nieuwe autorisatiebeheer. De afgelopen periode hebben we autorisatiebeheer steeds overzichtelijker gemaakt. Dit was onder andere noodzakelijk voor de verdere uitrol van Mijn Youforce.
Wat is er veranderd?
Alle modules en rechten in ‘autorisatiebeheer’ hebben nu een begrijpbare naam. Een HR-professional krijgt nu bijvoorbeeld de volgende rechten
Wat is er verdwenen?
Tot voor kort werden er applicaties getoond in ‘autorisatiebeheer’ die niet relevant waren. Denk bijvoorbeeld aan:
Dergelijke modules/applicaties zijn dus niet meer zichtbaar in ‘autorisatiebeheer’.
Hoe kan ik autorisatiebeheer overzichtelijk inrichten?
Recent hebben we in de kennisbank het artikel ‘Hoe richt ik de rechten voor Mijn Youforce zo overzichtelijk mogelijk in 'autorisatiebeheer'?’ toegevoegd. Daarin worden voorbeelden gegeven van een overzichtelijke inrichting.
Wat als je een verschil ontdekt tussen het huidige ‘Toegangsbeheer’ en het nieuwe ‘Autorisatiebeheer’?
Het zou in uitzonderlijke gevallen kunnen voorkomen dat een applicatie wel zichtbaar is in ‘ toegangsbeheer’. Stel je ziet in daar ‘UWV Digi-ZSM’:
Maar je kunt dezelfde vergelijkbare applicatie/module niet vinden in Autorisatiebeheer. Hieronder ontbreekt ‘UWV Digi-ZSM’:
Maak dan zowel vanuit ‘toegangsbeheer’ als vanuit ‘autorisatiebeheer’ een overzichtelijke printscreen en deel deze feedback aan ons via een ticket bij het ServiceCenter. We zullen dan onderzoeken hoe we dit verschil kunnen oplossen.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.