Mijn Communities
Help

Voeg gemakkelijk processen toe aan een categorie met Multi-Select

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎04-05-2023 09:40 door Lotte v Dijk )

Binnen het inrichten van de procesweergave van Mijn Youforce hebben we nu de mogelijkheid tot het selecteren van meerdere processen in één keer. Dit zorgt ervoor dat het configureren van Mijn Youforce een stuk efficiënter is geworden.

 

Wat is er veranderd?

Binnen 'configuratie links mijn Youforce' kan je de procesweergave van Mijn Youforce inrichten. Hier maak je categorieën aan waar je de processen aan koppelt. Voorheen was het zo dat je maar één proces kon toevoegen in onderstaand scherm. Dit betekende dat als je bijvoorbeeld vijf processen wilde toevoegen aan één categorie, je iedere keer terug moest naar dit scherm en opnieuw op toevoegen moest klikken. Dat kost natuurlijk veel tijd.

 

Naar aanleiding van feedback van onze klanten hebben wij dit aangepast naar multiselect. Doordat je nu meerdere processen in één keer kan selecteren, wordt het configureren van de procesweergave van Mijn Youforce een stuk efficiënter. 

 

Screenshot 2022-12-14 133042.png

Handleiding

In het artikel ‘Handleiding Mijn Youforce voor functioneel beheerders’ hebben wij een handleiding bijgevoegd waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je de procesweergave van Mijn Youforce kunt configureren.