Mijn Communities
Help

Visma Connect is live!

door Sabine Koelewijn (Bijgewerkt ‎17-06-2025 11:48 door Peter van Miltenburg VISMA )

Vandaag is dan eindelijk de dag en zijn we live met Visma Connect! De performance problemen van gisteren zijn opgelost, maar we blijven vandaag uiteraard monitoren. 

Maken jouw gebruikers gebruik van Roosterplanning? Dan wil ik je nogmaals wijzen op dit artikel Roosterplanning en Visma Connect. 

We hebben nog drie aandachtspunten:
Wanneer je Prognose opent of vanuit Self Service op PDF klikt om naar de 'Document viewer' te gaan, krijg je een tussenscherm te zien met jouw gebruikersnaam. Zodra je op jouw gebruikersnaam klikt heb je toegang tot deze processen.

SabineKoelewijn_0-1750148997561.png 

We hopen deze week nog een oplossing te vinden waardoor dit tussenscherm weer verdwijnt.

Daarnaast worden in Templatebeheer de mergevelden niet opgehaald bij Self Service.

PetervanMiltenburg_0-1750153625443.png

We proberen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Zie ook dit bericht op de status pagina. 

7 Opmerkingen
Sabine Koelewijn
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Sabine Koelewijn

Zojuist is er een verbetering doorgevoerd waardoor je voor Self Service en Document viewer niet meer opnieuw je e-mailadres hoeft in te vullen. 

L Weegenaar
CHAMPION *
door L Weegenaar

@Sabine Koelewijn  ik heb nog wel bij Payroll Gemal als ik het mutatieverslag ophaal, dat er ook wordt gevraagd om opnieuw in te loggen. Idem dito als de situatie bij printmutaties in Self Service. 

BasvandeVeen
CONTRIBUTOR ***
door BasvandeVeen

@Sabine Koelewijn  Kan het zijn dat dit ook nog gevolgen heeft voor de SSO richting BlueVi?

Sabine Koelewijn
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Sabine Koelewijn

Hoi @BasvandeVeen

We hebben met alle partners geregeld dat deze connectie ook in Visma Connect beschikbaar is. Bij BlueVi hadden we echter nog een uitdaging wanneer gebruikers een onyouforce account en een SSO account hadden. Dit werd dan niet herkend als gebruikers. Inmiddels is dit opgelost en kunnen alle gebruikers inloggen met SSO in BlueVi.

Sabine Koelewijn
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Sabine Koelewijn

@L Weegenaar

Dank voor het melden, ik zal dit met het Gemal team bespreken. 

Nicolle Schleijper
CONTRIBUTOR *
door Nicolle Schleijper

@Sabine Koelewijn  helaas is het probleem met het inloggen in Blue Vi bij ons nog niet opgelost. Ik kan wel inloggen als professional, maar krijg nog diverse mails van medewerkers dat het niet lukt.

Sabine Koelewijn
ACTIVE CONTRIBUTOR ***
door Sabine Koelewijn

Hoi @Nicolle Schleijper

Wat vervelend om te horen. Zou je hiervoor een ticket aan kunnen maken? Dan zullen we het verder onderzoeken.