Mijn Communities
Help

Technische Release 23-08-2024

door Christiaan Sluis (Bijgewerkt ‎23-08-2024 12:01 door Christiaan Sluis VISMA )

Update 12.00 uur

Gezien de ongerelateerde problemen die wij vanochtend hebben gezien in performance, stellen wij deze release uit om geen extra variabelen toe te voegen aan de analyse van het probleem.

 

Oorspronkelijke bericht

Vanmiddag zullen wij tussen 12.00 en 13.00 uur een release doen. Gedurende de release zal er een periode van ongeveer enkele minuten zijn waarin u lichte vertraging in laadtijden kan ervaren.

 

Dit is een technische release, er zijn geen functionele wijzigingen.

 

PS: De toevoeging van het type release in het onderwerp is een experiment op basis van jullie suggestie om vanuit de mail te kunnen zien of dit alleen dient als aankondiging van een release of dat er ook functionele wijzigingen zijn om door te lezen.

5 Opmerkingen
dwouters
CONTRIBUTOR ***
door dwouters

Beste, 

 

in het onderwerp staat 23-09, ik ga er vanuit dat dit 23-08 is?

 

met vriendelijke groet,

 

David Wouters

RichardR
CHAMPION ***
door RichardR (Bijgewerkt ‎23-08-2024 10:31 door RichardR )

@Christiaan Sluis 

Lopen jullie voor op schema? Geen Selfservice: Melding Interne systeemfout namelijk op dit moment.

En weer in de lucht...

 

door Christiaan Sluis

@dwouters Tikfoutje 😉 Ik pas hem aan, dankjewel.

 

@RichardR , we starten een onderzoek.

Anja Brouwer1
CHAMPION ***
door Anja Brouwer1

@Christiaan Sluis Ik krijg klachten van mijn collega's die in de nachtdienst werken. Ook zij krijgen een Melding Interne systeemfout, en dan werkt het na een poosje toch weer. Daarnaast klagen zij erover dat Youforce 's nachts heel traag is.

door Christiaan Sluis

Dag @Anja Brouwer1,

 

Dat staat los van de release, maar het klopt dat wij 's nachts minder verkeer hebben en daarom ook minder servers draaien. Als er dan een storing voordoet zijn er minder andere servers die het op kunnen vangen. Normaal gesproken is dat geen probleem, blijkbaar met de huidge verstoring kan dat wel zijn. Ik zie dat er vannacht 4 korte piekmomenten zijn geweest. Als het zich nog voordoet nadat de huidige verstoring definitief is opgelost, ontvang ik graag een ticket van je met specifieke informatie zoals de gebruiker en het tijdstip.