Mijn Communities
Help

EasyCruit product portal

door Maurice Eppenga

Zoals jullie weten zal deze community ophouden te bestaan. Ik wil jullie daarom graag wijzen op onze internationale EasyCruit community. Sommigen van jullie hebben de weg daarnaartoe al gevonden, maar bij deze nog een actieve omroep om daar een kijkje te komen nemen.

Op deze EasyCruit portal (link is ook te vinden in ons helpcentrum in EasyCruit) kunnen jullie ideeën blijven indienen ('Submit idea' rechtsboven). Daarnaast zijn er een aantal secties:

• Give us your input
  • Planned
  • In development
  • Release

Onder al deze secties staan verschillende onderwerpen waar je vervolgens kunt aangeven hoe belangrijk dit voor je is en welke feedback je voor ons hebt.

Ik hoop jullie allemaal daar te spreken!

10 Opmerkingen
Ellis_75
CONTRIBUTOR ***
door Ellis_75

@Maurice Eppenga Ik had de berichten hierover eerder gemist, maar hoe abonneer ik mij op updates in die nieuwe portal?

Ik kan het zo snel niet vinden daar.

door Maurice Eppenga

@Ellis_75, als je op een onderwerp reageert, dan wordt je meegenomen in updates voor dat specifieke onderwerp. 

door Maurice Eppenga

Een voorbeeld van een onderwerp dat ik zojuist heb aangemaakt:

https://portal.productboard.com/aeeuz6ju1ojurmr4smtnmjjq/c/170-candidate-feedback-dashboard

Laurent4
CHAMPION *
door Laurent4

Goedemiddag @Maurice Eppenga , worden de releasenotes ook nog in het Nederlands vertaald?

Daarnaast is de Team Review Updates volledig in het Engels, graag als NL pagina beschikbaar maken zoals de rest van de applicatie ook is.

Laurent4_0-1761569742527.png

door Maurice Eppenga

@Laurent4, helaas heb ik niet de mogelijkheid om onze portal in meerdere talen aan te bieden.

De applicatie zelf moet uiteraard wel volledig vertaald zijn, we moeten dan een paar translation strings gemist hebben. Ik ga het met onze developers bespreken. 

Ellis_75
CONTRIBUTOR ***
door Ellis_75

@Maurice Eppenga Uit je antwoord begrijp ik dat er ergens een onderwerp moet zijn waar ik op moet reageren, zodat ik voortaan via e-mail notificaties ontvang als er nieuwe release notes zijn gepubliceerd.
Maar ik kan dat onderwerp niet vinden. Heb je een link daarvan voor mij?

door Maurice Eppenga

@Ellis_75, op de portal staan allerlei zogenaamde kaarten. Elke kaart bevat een project of RFC waarover je kunt lezen en vervolgens op kunt stemmen. Bij het stemmen kun je ook feedback en jouw emailadres achterlaten, op die manier wordt je toegevoegd aan de email notificatie voor dat specifieke onderwerp.

@Lieke Sterk Huis, ik zag dat jij had gereageerd op de kaart 'Connect to Youforce Recruitment API'. Dit gaat over het overzetten van nieuwe medewerkers van EasyCruit naar Youforce. Youforce Reporting is een ander onderwerp, dit sluit aan op de API's voor data extracten die wij onlangs hebben uitgebracht. Ik heb contact gezocht met het team van Youforce Reporting om te bekijken hoe we vervolgens kunnen koppelen.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Lieke Sterk Huis

Hallo @Maurice Eppenga, dank voor je snelle reactie! Nieuwe medewerkers worden toch al vanuit Easycruit naar Youforce overgezet. Wij gebruiken namelijk al de 'Indiensttreding Werving & Selectie' of wat wordt er dan met het nieuwe idee bedoelt? 

Via welke weg krijg ik meer te horen over de koppeling met Youforce Reporting? 

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, het gaat om een nieuwe en verbeterde integratie, zie https://community.visma.com/t5/Releases-Youforce-Werving/Release-notes-juni-2025/ta-p/732875. Momenteel doen we een pilot met een Youforce klant, daarna kunnen we live met alle Youforce klanten.

Tegen de tijd dat ik meer weet over de koppeling met Youforce Reporting kan ik daar een kaart voor aanmaken en kan je daar op stemmen om op de hoogte te blijven. 

door Maurice Eppenga

@Laurent4, zolang deze community nog in de lucht is, zal ik nog wel de vertaalde release notes blijven plaatsen:

https://community.visma.com/t5/Releases-Youforce-Werving/Release-notes-oktober-2025/ta-p/747581