Mijn Communities
Help

Spiris: een nieuwe naam voor eAccounting gebruikers

door Kai Lin Kloet (Bijgewerkt ‎04-06-2025 08:40 door Kai Lin Kloet VISMA )

Het Zweedse Visma bedrijf waar onder andere eAccounting en Advisor worden ontwikkeld heeft een nieuwe naam: Spiris. Bij een nieuwe naam hoort ook een nieuw logo. Dit logo is te zien bij de eAccounting app. De kleuren van de app kunnen net wat verschillen, het ligt eraan of je de donkere modus op je telefoon hebt aanstaan.  

screenshot_2025-06-03_100739_360.png

Het nieuwe logo van de eAccounting app 

Staat je telefoon op de Engelse taal ingesteld, dan verandert ook de naam van de app in Spiris.

Hetzelfde geldt als je de eAccounting-app opzoekt in de Play Store of App store. De functionaliteit van de app is niet aangepast.

KaiLinKloet_3-1748944727460.png

De Engelse versie van de eAccounting-app en de Scanner-app

5 Opmerkingen
Sander Kreuze
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door Sander Kreuze (Bijgewerkt ‎03-06-2025 16:18 door Sander Kreuze )

Jammer dat het logo is vervangen, deze wijkt nu in z'n geheel af met het logo van Visma eAccounting, dit schept verwarring voor gebruikers.

Andre Dimmedal
CONTRIBUTOR ***
door Andre Dimmedal

Helemaal mee eens.

Gerrit Schouten
CHAMPION *
door Gerrit Schouten

Jammer ja, het wordt er niet eenvoudiger op.

Rens de Jongh
CONTRIBUTOR ***
door Rens de Jongh

Erg jammer en heel erg verwarrend. Bovendien vind ik het nog eens een schuwlelijk en nietszeggend logo en is er weinig onderscheid tussen de scanner app en eAccounting. Ik wist niet wat ik zag op m'n telefoon. Ik vroeg me zelfs af of er iets vreselijks fout was, maar ja, in de google store stond het ook zo. van mij mag ie terug naar de vertrouwde logo's

Esther Mulleners
CHAMPION ***
door Esther Mulleners

Er is een gloednieuw eAccounting logo en nu deze verwarring... echt jammer