avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Mina områden

Logga in

Logga in eller skapa en ny användare för att automatiskt få relevanta områden tillagda till dina områden.

Kampanj för Visma Mamut kunder!

Som du säkert redan vet är det allt viktigare för bolag som ditt att automatisera manuella rutiner som inte tillför något till verksamheten. Framförallt i tider som dessa, då behöver allt fokus ligga på kärnverksamheten.

Du som användare av  Visma Mamut har nu möjligheten att konvertera till vår modernaste plattform, Visma.net.  Vi kan vi kan nu erbjuda dig och ditt företag ett väldigt förmånligt erbjudande så du också kan börja automatisera manuella processer.

Erbjudande

• Halva priset på månadskostnaden under 36 månader
  • Ingen startavgift
  • Fri “read only” licens i Global/Mamut.
  • Konvertering av basregister ingår (kund-lev-art)

ERBJUDANDET GÄLLER FRAM 

TILL 31 DECEMBER 2020

Ta kontakt med er återförsäljare eller med Pär Svärd via mail, par.svard@visma.com

5 Kommentarer
CONTRIBUTOR *
(updated by Pär Svärd VISMA ‎24-06-2020 09:03 )

Hej!
Detta kan ju vara intressant, men jag har f n en mycket lite verksamhet
så frågan är vad det kostar.

Så undrar jag ju också om ni planer på att avsluta Mamut?

/Anders

Hej Anders!

Kan vara så att Visma.net blir lite för stort för er del men ta gärna kontakt med mig så skall vi se på lämpliga alternativ. Dock så har vi inga planer på att avsluta Mamut, så du kan sitta lugnt i båten! 😃

CONTRIBUTOR *
(updated by Pär Svärd VISMA ‎24-06-2020 09:09 )

Hej!

Hoppas att ni anpassar priserna så att även vi småföretagare har en chans att konvertera utan att bli fundersamma om man ska stanna kvar i Visma -sfären.

Märkligt att det inte kommer upp en prislista då man trycker på "läs mer här".

Kommer ursprungligen från XOR Compact, men lämnade för att ville inte hamna i en storkoncern.

Valet blev den norska uppstickaren Mamut och sedan vet vi hur det gick...

Hej!

Inom Visma så har vi lösningar som passar såväl småföretag som större bolag och koncerner. Jag slår dig en signal för att reda ut vad som är det bästa alternativet för er del!

MVH/Pär

CONTRIBUTOR *

Ligger kostnaden i paritet med Mamut Enterprise E4 är det absolut intressant att ta kontakt med er enligt ovan. Önskar först en bekräftelse här på att så är fallet, så att det inte handlar om belopp upp emot ett sexsiffrigt?

Hei
Våre priser er basert på hva du trenger for å dekke ditt behov. Noen kunder får høyere priser, men noen får også lavere priser enn de har idag. For å vite hva du skal betale kan vi ta en kort, uforpliktende samtale og se hvilke moduler som dekker ditt behov. Send en mail til 
par.svard@visma.com så tar han kontakt for en prat 🙂 

CONTRIBUTOR *

Jag behöver motsvarande E4 och senast handlade det om ett sexsiffrigt belopp för visma.net dessutom utan en säkrad fast kostnad för implementeringen. Det är synd att ni tappat fokus på mindre företag, där ni förr var bäst i klassen. Att man inte nämner ett exempelpris här visar på just det faktum att det här handlar om en kostsam skräddarsydd lösning. Önskar ni att mindre företag ska flytta från Mamut till visma.net är det till er fördel att sätta samman ett konkurrenskraftigt paket. Nu liknar det mycket samma implementering som för Jeeves, Microsoft Dynamics m fl. ofta dessutom med en offert som inte innebär ett fast pris, utan med rullande konsultkostnader som är svåra att överblicka. Jag har redan varit i kontakt med er för c:a två år sedan nämligen. Hade hoppats att utvecklingen och affärsstrategin hade kommit lite längre nu. Vi får fortsätta vänta och arbeta vidare i Mamut således.