avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"

Ønsker du mer informasjon om overgang til H&L Cloud?

(updated by Sigurd Myhre VISMA ‎30-07-2019 12:48 )
Sigurd Myhre

Huldt & Lillevik Cloud har lik funksjonalitet som det dere finner i den lokale installasjonen av Huldt & Lillevik. Løsningen er driftet av oss, slik at dere slipper å tenke på oppdatering og datalagring. Dere vil ha tilgang til systemet uavhengig av lokasjon, så sant det finnes internettilgang. Ved en overgang til Cloud flytter vi all den dataen dere ønsker å ha med fra nåværende installasjon opp i skyen, og dere vil etter flyttingen kunne fortsette som vanlig med lønnsarbeidet.

Flytting til Cloud er et standardoppdrag for oss som tar cirka 2 timer å gjennomføre.  

Fordeler med en overgang: 

1. Slipper lokal installasjon og å sitte med egen teknisk kompetanse
  2. Sikret at løsningen alltid er oppdatert til siste versjon
  3. Sikker datalagring i serverpark med brannsikring, adgangskontroll og fysisk overvåkning 24/7
  4. Tilgang til Huldt & Lillevik Lønn når som helst og hvor som helst, så sant du har tilgang til Internett. Dette betyr en enklere og mer fleksibel hverdag. 

Vi i Aktiveringsteamet gir deg gjerne mer informasjon om tjenesten, slik at du selv kan se om dette kan være aktuelt for din bedrift!

Send oss gjerne en e-post til adresse: aktivering@visma.com 

4 Kommentarer
CHAMPION *

Det går veldig raskt å flytter over til Cloud og det funker bra, men det er vesentlig dyrere enn å ha det installert på sin egen pc.

@Monaton hyggelig å høre at du er fornøyd med flyttingen og funksjonaliteten! Det er en dyrere pris for å leie Cloud-versjonen av Huldt & Lillevik, men godene som medfølger syns jeg kan rettferdiggjøre differansen.

CONTRIBUTOR *

Et av de største spørsmålene jeg har er hvorvidt ytelsen går opp betraktelig. Vi sliter med at import fra Calendar tar noe helt inn i hampen lang tid (Lønnsdamen har til nå brukt ca. halvannen dag på å vente på at importen skal bli ferdig).

Hei. 

Det jobbes kontinuerlig med å forbedre ytelsen på integrasjon mellom visma.net og Huldt & Lillevik lønn. Dette går på import fra Calendar og Expense, som da tar for seg timeregistrering, fraværsregistrering og reiseregninger.

Dette er noe vi på support tar med oss i alle møter vi har med utviklere, så vi håper at dette løser seg så raskt som mulig.