avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Servicepack 5.20.4/5.21.1 (2657) er nå publisert

av Elin Hammerud (Oppdatert ‎13-01-2021 13:25 av Åse Brørby VISMA )

Ny versjon er nå tilgjengelig for nedlasting!

Denne retter feil ved innsending av A-melding med utleggstrekk og import av K27, refusjoner fra NAV. 

Du finner versjonen og produktnotatet her.

NB! Du må være innlogget i Community for å få tilgang til ny versjon. 

Våre Cloud-kunder vil bli oppgradert torsdagkveld 14.01.21. 

Ta kontakt på support.hl@visma.com, telefon 09101 eller på chat nede i høyre hjørne dersom du har spørsmål til versjonen 🙂 

8 Kommentarer
Eide Marianne
CONTRIBUTOR ***
av Eide Marianne

Hei, er dette en versjon alle må oppdatere til også om vi ikke har utleggstrekk, eller bruker import av K27?

Siri Klovning Fuglestad
CONTRIBUTOR **
av Siri Klovning Fuglestad

Dere mener 5.21.1(2657)

Turid Ellefsrud Bentsen1
CONTRIBUTOR **
av Turid Ellefsrud Bentsen1

Versjon 5.21.1 (2657) fikk jeg når jeg kjørte over til nytt pr. Men kan noen svare meg hvorfor jeg ikke får oppdatert nye skattekort. Har også kjørt inn den ny versjonen dere la ut i går og da står jeg fortsatt på versjon 5.21.1 j(2657).  Men hva

er galt med innkjøring av nye skattekort i H&L?

Susana Tan
CONTRIBUTOR *
av Susana Tan

Det var visst tregg igår med innhenting av skattekort opplysninger.  Prøvde flere ganger.  Idag går det greit.

Jorunn
CONTRIBUTOR ***
av Jorunn

Hei, regner med at servicepack kan legges inn uavhengig om noen av våre klienter er overført til nytt år og noen ikke?  Eller må vi vente med denne rettingen til alle klientene har tatt overføring til nytt år?

Owe Bernt Robertsen
CONTRIBUTOR ***
av Owe Bernt Robertsen

Vi får sendt inn i Visma Lønn - men ikke svar ved å hente retur. Se melding på altinn.no

https://www.altinn.no/om-altinn/driftsmeldinger/

Problemer med skattekortbestillinger

Vi har i dag problemer med behandling av skattekortbestillinger fra arbeidsgivere. Dette fører til at arbeidsgivere som bestiller skattekort via RF1211 eller RF1307 ikke får svar på sin bestilling eller at det tar lang tid før de får svar. Vi jobber med å løse problemet.

Margaret Myrbråten
CONTRIBUTOR *
av Margaret Myrbråten

Hei, legger opp den nye Lønnsarten 295 for Utleggstrekk (Skatt) , men under A-melding kommer ikke fradragsbeskrivelsen  Utleggstrekk til dekning av skatt opp?      Har versjon 5.21.1(2657) 

Margaret Myrbråten
CONTRIBUTOR *
av Margaret Myrbråten

Måtte lagre lønnsarten først, så kom riktig A-melding Fradragsbeskrivelse opp 🙂