Mine områder
Hjelp

LØST! Kjent feil. Flexitid blir feil i forbindelse med helligdager

av Christian Alne (Oppdatert ‎30-03-2021 11:25 av Christian Alne VISMA )

Vi har dessverre en feil som gjør at noen brukere opplever at flexitidsaldoen er feil. Brukere har blitt trukket timer for helligdager. 

Så det er ikke noe galt med oppsettet, og det hjelper heller ikke med rekalkulering.

 

OPPDATERING:

Dette er løst. Det ble releaset fix 29. mars.

 

 

6 Kommentarer
mawidd
CONTRIBUTOR **
av mawidd

Nei, dette problemet er ikke løst for alle brukere hos oss. Vil det fikses for alle ved bakenforliggende systemoppdateringer, eller må vi kontakte kundesupport for vår del spesifikt?

Arthur Kvalheim
CHAMPION ***
av Arthur Kvalheim

Jeg måtte trykke Rekalkuler fleksisaldo i Innstillinger i dag. Etter det viste fleksisaldoen riktig på alle ser det ut som.


Richard Sjursen
PARTNER
av Richard Sjursen

Hei

 

Går det an å kjøre en rekalkulering på alle brukere? Eller må vi inn på hver enkelt å gjøre det? Det er jo ikke så gøy når man har et par hundre brukere...

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei, Du kan kjøre en rekalkulering av timebalanse for alle. Dette gjøres fra Innstillinger/ Timer & utlegg og arbeidstimesaldo. Her kan du velge rekalkuler flexisaldo. 

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Feilen er ikke løst hos oss. Flere ansatte har fortsatt feil fleksitid til tross for at vi har rekalkulert.

Må vi rette opp saldoen manuelt?

T Kroglund
PARTNER
av T Kroglund

Jeg har opplevd at dette ikke var løst i et par andre tilfeller tidligere, jmf. det som flere skriver her. Re-kalkulerte timene på de brukerne det gjaldt i går, og nå ser det ut til å være i orden. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"