Mijn Communities
Help

HR Core Business 2019-11 NL

25-10-2019 20:16 (Bijgewerkt op 31-01-2022)
  • 0 Antwoorden
  • 0 kudos
  • 597 Weergaven

Nieuw 

Melding Mijn Rapporten

Waarom 

Om u de gelegenheid te geven verder te werken totdat een rapport gereed is in Mijn Rapporten, ontvangt u nu een melding om u te laten weten dat u het rapport kunt ophalen.

Hoe

Pad: Balk linksonder in het scherm > rechter icoon Meldingen

Linksonder in het scherm is aan de balk onder het menu het icoon Meldingen toegevoegd. 

Als u een rapport aanmaakt, ziet u zodra het rapport beschikbaar is in Mijn Rapporten, het cijfer 1 bij het icoon. Zijn er meer rapporten beschikbaar waarvan u de melding nog niet hebt bekeken, dan ziet u dit aantal bij het icoon Meldingen.

Klik op het icoon Meldingen om de lijst met meldingen te openen. U ziet dan de meldingen van de rapporten die gereed staan in Mijn rapporten en wanneer een rapport is aangemaakt. Door op een melding te klikken, gaat u meteen naar Mijn rapporten

De meldingen worden wekelijks opgeschoond, maar u kunt een melding ook zelf verwijderen door op het kruisje naast de melding te klikken. 

Uw actie 

Er is geen actie nodig.

Gewijzigd en verbeterd

Codes getoond in selectieschermen Arbeidscontract

Waarom

Om de gebruiker te ondersteunen bij het selecteren van waarden in velden met een lijst of een zoekfunctie (vergrootglas-icoon) in het scherm Arbeidscontract, wordt in de velden van dit scherm achter de omschrijving van de gekozen waarde nu de bijbehorende code tussen haakjes getoond.  Als de waarden waaruit u kunt kiezen, veel op elkaar lijken, helpt de toevoeging van de code om deze van elkaar te onderscheiden.

Hoe

Medewerker > Contract > Arbeidscontract
  • Klikt u in een veld waarvoor u de waarde uit een lijst moet kiezen, dan ziet u in deze lijst achter de omschrijving de bijbehorende code tussen haakjes.
  • Opent u een selectiescherm van een veld via het vergrootglas-icoondan ziet u bij het openen van het zoekscherm dat naast de kolom Omschrijving, de kolom Waarde met de bijbehorende code is toegevoegd.

Uw actie

Er is geen actie nodig.

Toekomstige hersteldmeldingen naar Verzuimmanager

Waarom

Hersteldmeldingen die vastgelegd werden met een datum in de toekomst, werden niet naar Verzuimmanager gestuurd. 

Hoe

Dit is opgelost, zodat vanaf deze release ook toekomstige hersteldmeldingen naar Verzuimmanager worden gestuurd. 

Uw actie

Omdat eerder vastgelegde mutaties met een datum in de toekomst niet opnieuw naar Verzuimmanager worden verstuurd, moet u deze opnieuw vastleggen. Dit doet u door mutatie eerst te verwijderen en dan opnieuw in te voeren. 

Publishing Date : 10/25/2019

Medewerkers
Actieve onderwerpen