Mijn Communities
Help

Youforce Dossier februari 2025

03-02-2025 20:38 (Bijgewerkt op 06-02-2025)
  • 7 Antwoorden
  • 4 kudos
  • 931 Weergaven

2025-02-06

Aangepast uiterlijk met nieuwe navigatiebalk

In Personeelsdossier en Salarisdossier wordt vanaf deze release een navigatiebalk getoond. 

PetervanMiltenburg_6-1738874399936.png

Aan de linkerkant van de navigatiebalk staat een Home-knop waarmee teruggekeerd kan worden naar het hoofdscherm van Mijn Youforce. Aan de rechterkant staat het gebruikersicoon waarmee de persoonlijke instellingen van Youforce kunnen worden aangepast en waarmee kan worden uitgelogd.

Er zijn ook enkele wijzigingen doorgevoerd in de gebruikte kleuren en het lettertype, zodat deze meer in lijn zijn met het uiterlijk van Mijn Youforce.

Acties op meerdere importverslagen in Salarisdossier

Sinds eind 2024 worden de salarisspecificaties en jaaropgaven vanuit Specificatie Manager beschikbaar gesteld in Salarisdossier. In sommige gevallen betekent dit dat er meerdere importverslagen beschikbaar zijn; één per instellingsnummer. Om toch eenvoudig de salarisspecificaties en jaaropgaven te kunnen goedkeuren, publiceren of exporteren is het nu mogelijk om binnen één productie periode meerdere importverslagen te selecteren en daar een actie op uit te voeren.

PetervanMiltenburg_4-1738874071121.png

Door eerst de gewenste producties aan te vinken en vervolgens op Acties te klikken kan één van de acties worden uitgevoerd op de geselecteerde importverslagen. Als er een importverslag uit een andere productieperiode wordt aan gevinkt dan zal deze niet worden meegenomen in de acties. Als de actie uitgevoerd is zal het aangevinkte importverslag uit de andere periode geselecteerd blijven staan.

2025-02-03

Nieuwe navigatiebalk Medewerkerdossier

In de desktopmodus van Medewerkerdossier wordt vanaf deze release een navigatiebalk getoond. 

PetervanMiltenburg_5-1738874184059.png

Aan de linkerkant van de navigatiebalk staat een Home-knop waarmee teruggekeerd kan worden naar het hoofdscherm van Mijn Youforce. Aan de rechterkant staat het gebruikersicoon waarmee de persoonlijke instellingen van Youforce kunnen worden aangepast en waarmee kan worden uitgelogd.

Opmerkingen
Sanne G
CONTRIBUTOR **
door Sanne G

Goedemorgen @Peter van Miltenburg,

Wij missen in de nieuwe layout van het personeelsdossier het personeelsnummer en de geboortedatum van de medewerker als het dossier is geopend

Voorheen werden deze wel getoond en kon je goed verifiëren of documenten bij de juiste medewerker werden opgeslagen. Nu is er meer kans op fouten.

Zouden geboortedatum en personeelsnummer weer terug kunnen komen?

Mvg. Sanne

deleeuwnina
CONTRIBUTOR **
door deleeuwnina

@Peter wij missen bovenstaand genoemde functionaliteit ook. 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Peter van Miltenburg ook vanuit mijn organisatie komen de meldingen dat deze gegevens niet meer zichtbaar zijn en dat men dat als heel storend ervaart. Vergroot ook de risico's op fouten. Dus graag zsm aanpassen

Marcel Bouman
CHAMPION ***
door Marcel Bouman

@Sanne G en @deleeuwnina helemaal mee eens. Mijn collega's van PSA hebben hier ook veel moeite mee. Het is nu niet te zien in welk dossier je ziet en dat is verre van handig.  Alleen de naam is in het blauwe balkje links zichtbaar, maar dat is bij veel voorkomende namen onvoldoende om zekerheid te hebben of je in het goede dossier werkt.

Dringend verzoek om personeelsnummer en geboortedatum weer op het scherm te tonen.

door Peter van Miltenburg

We zijn momenteel bezig met een aanpassing om de naam en geboortedatum op een andere plek alsnog te tonen. 

Anja Brouwer1
CHAMPION ***
door Anja Brouwer1

@Peter van Miltenburg  Ik heb er gewoon alles nog in staan, of zijn jullie bezig met een testgroep?

AnjaBrouwer1_0-1739264051332.png

door Peter van Miltenburg

Het gaat om deze informatie die eerder in de oude 'header' stond:

PetervanMiltenburg_0-1739269048847.png

En dan met name het medewerkernummer en geboortedatum, omdat de naam al in de menuoptie staat. We hopen deze aanpassing deze week nog door te voeren.