- Als nieuw markeren
- Als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
Release notes maart 2025
- 14 Antwoorden
- 0 kudos
- 1039 Weergaven
Op 25 maart 2025 heeft er een release plaatsgevonden. Helaas hebben we op dit moment nog geen releasenotes in het Nederlands. Om jullie toch te informeren plaatsen we nu eerst de Engelse. Als bijlage is dit als PDF toegevoegd aan dit bericht.
Update:
Gezien onderstaande reacties is duidelijk dat deze manier van publiceren en default activeren van tijdgebonden afwijzing niet goed is. Helaas kunnen we dit niet terugdraaien. We nemen dit mee in het overleg met de leverancier voor toekomstige releases.
Op het moment dat de termijn van het automatisch versturen op 1 week staat worden kandidaten wellicht onterecht afgewezen. Tenzij er een reactie is geplaatst bij de kandidaat, anders dan de ontvangstbevestiging. De optie kan wel handig zijn bij grote aantallen kandidaten die je na een bepaalde tijd wilt afschrijven. In de meeste gevallen staat de termijn op 8 weken na de sluitingstermijn. Deze optie is gemaakt om te voorkomen dat kandidaten nooit meer een reactie krijgen.
Nogmaals excuses.
Daarnaast zijn we blij met andere onderdelen van deze release die wel voldoen aan de wens van vele klanten om de afwijzingsredenen aan te kunnen passen.
- Als gelezen markeren
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Markeren
- Afdrukken
@Ingrid Russchen dit verklaart ook de problemen waarom tijdgebonden afwijzen opeens automatisch aanstond.
Ik mag hopen dat jullie in het vervolg vooraf releasenotes publiceren. Dat had een hoop problemen kunnen voorkomen
- Als gelezen markeren
- Als nieuw markeren
- Markeren
- Afdrukken
Ik open zojuist een vacature en zie bij 3 sollicitanten die vandaag uitgenodigd gaan worden tijdsgebonden afwijzing staan? Wat houdt dit in? Deze sollicitanten hebben nu een afwijzing ontvangen vanuit Easycruit, toch?
Waar komt deze melding ineens vandaan?
- Als gelezen markeren
- Als nieuw markeren
- Markeren
- Afdrukken
Ik zie nu bij geschiedenis dat dit wel gebeurd is en de sollicitanten dus een mail hebben ontvangen. Hoe kan dit? Graag dit met spoed verwijderen!
- Als gelezen markeren
- Als nieuw markeren
- Markeren
- Afdrukken
Dit was bij ons ook het geval, tijdgebonden afwijzen was automatisch geactiveerd bij nieuwe vacatures. Je kunt dit in de template uitzetten door het vinkje op inactief te zetten. Daarna moet je nog al je online en offline vacatures nalopen en dan onder email ook de tijdgebonden afwijzing uitzetten.
De sollicitanten hebben inderdaad een afwijziging ontvangen
- Als gelezen markeren
- Als nieuw markeren
- Markeren
- Afdrukken
Tussen de afwijzingsredenen vind ik niet de tijdsgebonden afwijzing. @Basmenken waar vink ik dit uit? Het zou fijn zijn als Visma dit activeert en terugdraait, dit levert heel wat problemen en extra werk op bij iedereen.
- Als gelezen markeren
- Als nieuw markeren
- Markeren
- Afdrukken
ben ik met je eens, maar ik wilde niet op ze wachten, elke dag dat je wacht worden er meer sollicitanten tijdgebonden afgewzen
Stap 1 uitzetten bij email templates
dan tijdgebonden afwijzing
en dan onder verander afdeling de hoogste afdeling kiezen en dan het vinkje uitzetten
Daarna het per vacature doen
1. Kies voor vacature bewerken en dan e-mails
2. kies voor tijdgebonden afwijziging
3. Kies de afdeling
4. Zet het vinkje actief uit
- Als gelezen markeren
- Als nieuw markeren
- Markeren
- Afdrukken
@Bas Menken - Gemeente Leiden , helemaal met je eens. Dankjewel voor je snelle reactie.
- Als gelezen markeren
- Als nieuw markeren
- Markeren
- Afdrukken
Goedemorgen,
Bij ons stond de automatische afwijzing ook opeens aan. In de huidige arbeidsmarkt kan ik dit intern niet verkopen...
- Als gelezen markeren
- Als nieuw markeren
- Markeren
- Afdrukken
Ik neem aan dat er nog een nederlandstalige versie wordt gemaakt en verspreidt? En komt er een bericht wanneer het beschikbaar is? Gr. Marja
- Als gelezen markeren
- Als nieuw markeren
- Markeren
- Afdrukken
Hear hear.
Alsjullieblieft de releases vóóraf aankondigen. Ik had in het Forum al een vraag gesteld hierover afgelopen dinsdag omdat we dingen zagen wijzigen waar we niet van op de hoogte waren.
Ook ik heb de automatische afwijzing snel handmatig uit gezet.
Dit is intern niet te verkopen.
En wat mij betreft ook niet de manier om met je klanten om te gaan.
Overigens verder wel blij met deze release waarin dat de afwijs-workflow onder handen is genomen. Ik verwacht dat we hiermee persoonlijker kunnen afwijzen wat prettig is voor de candidate journey.
- Als gelezen markeren
- Als nieuw markeren
- Markeren
- Afdrukken
Goedemiddag,
Voor ons is het ontzettend belangrijk als we een Heads up krijgen voordat er een update in het systeem wordt geïmplementeerd. Op deze manier kunnen wij ons beter voorbereiden en eventuele aanpassingen tijdig doorvoeren.
- Als gelezen markeren
- Als nieuw markeren
- Markeren
- Afdrukken
Voor zover mijn collega's dit niet al gedaan hebben, bij deze ook hier excuses voor het niet vooraf plaatsen van de release notes. De release notes waren twee weken vantevoren wel klaar en gedeeld via andere kanalen (zoals we standaard doen bij grote releases), maar helaas zijn ze niet hier gedeeld. Dit is fout gegaan in de overdracht tijdens mijn verlof (vandaar ook mijn late reactie). We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit niet nog een keer gebeurd.
- Als gelezen markeren
- Als nieuw markeren
- Markeren
- Afdrukken
Goedemorgen @Maurice Eppenga Op de nieuwe manier afwijzen is een hele prettige verbetering. Wat wij nu echter missen onder de Rode Afwijzen button: een kandidaat afwijzen zonder een mail te versturen. Dit doe je bijvoorbeeld omdat je de kandidaat al telefonisch hebt gesproken (afgewezen). Wat is hiervoor het alternatief? Deze optie was namelijk voor de release wel aanwezig.
- Als gelezen markeren
- Als nieuw markeren
- Markeren
- Afdrukken
@Maurice Eppenga komt er nog een nederlands talige versie van de release? Gr. Marja