om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Update 10:45: De storing is opgelost. Excuses voor het ongemak.
We krijgen op dit moment veel meldingen binnen dat er niet ingelogd kan worden in HR Core Online. De inloggegevens zijn niet juist is de melding. We hebben dit probleem in onderzoek. Zodra we meer informatie hebben laten we dat weten.
Ook hier kunnen wij niet inloggen in HR Core Online
Wij kunnen nu wel weer net inloggen
wij kunnen er ook niet meer in
Hoe kan ik nu überhaupt inloggen in HR Core Online? Iemand die mij dit kan vertellen?
Hier ook een error.
Waar vind ik HR Core Online?
Onder HR voor anderen, HR core en Payroll, HR core online
Hier heeft men de tegel in zijn geheel niet meer. Wij werken nog met. het oude toegangsbeheer. Hoe plaatsen we deze voor de medewerker? Als Applicatiebeheerder heb ik de tegel dan weer wel.
@MdeBeer, onder HR voor anderen zie ik onderstaande....
En als ik bovenin naar het tabje 'Beheer' ga, dan zie ik onderstaande......
Geen HR Core Online terwijl ik hier wel voor geautoriseerd ben volgens Autorisatiebeheer.
Hoi @Sabine van Wissen en @Martijn Ciere,
Vermoedelijk helpt de oplossing die is beschreven in Niet alle tegels zichtbaar.
Lukt het daarmee niet? Wil je dan een melding aanmaken bij het ServiceCenter, dan helpen we je via de melding stap voor stap op weg.
Bij ons werkte BO4 eerst nog wel, maar krijgen nu de volgende melding:
Bij ons werkt HR core weer.
ik kreeg ook de melding na een tijdje zoals hierboven staat opnieuw opgestart toen werkte hij weer.
Heb nu onderin de balk ook weer het oude beaufort icoontje die was ook anders vanmorgen.
Er is een nieuwe statuspagina beschikbaar waar je op één centrale plek een overzicht krijgt van de statussen van de modules.
Op deze nieuwe pagina kun je je ook aanmelden om pro actief geinformeerd te worden over eventuele incidenten. Zie onderstaande link voor meer informatie.
Deze nieuwe statuspagina vervangt de bestaande verstoringen pagina's op de community. Dat betetekent dat de bestaande pagina's op 1 augustus verwijderd worden.
Wil je pro actief geinformeerd worden over verstoringen? Meld je dan aan op de nieuwe statuspagina https://status.vismaraet.nl/
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.