Minun alueeni
Apu

Muutos ostolaskujen vastaanottoon

tekijä Sanna Ruosaari (Päivitetty ‎16-12-2022 07:33 tekijä Sanna Ruosaari VISMA )

Visma Novassa on tähän saakka pystynyt vastaanottamaan ostolaskuja minkä tahansa operaattorin kautta, mutta vuodenvaihteesta alkaen ainoa käytettävissä oleva operaattori on Maventa (AutoInvoice)

 

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että sinun on otettava käyttöösi verkkolaskupalvelu AutoInvoice voidaksesi vastaanottaa Novan ostoreskontraan verkkolaskuja. AutoInvoice on käyttöönotettavissa heti, joten voit tehdä vaihdon hyvissä ajoin ennen muutosta.

 

Aikataulu:

  • Jos olet on-premise-asiakas eli Nova on asennettuna paikallisesti omalle palvelimellesi, AutoInvoicea on siirryttävä käyttämään viimeistään seuraavan päivityksen yhteydessä. (Nova 10.5 julkaistaan on-premise asiakkaille Joulukuun aikana)
  • Jos olet sovelluspalveluasiakas, AutoInvoice kanavan käyttöön on siirryttävä viimeistään ma 20.2.2023.

On-premise asiakas huomaathan, että communityn "Lataa materiaaleja" osio poistuu käytöstä 2.1.2023, joten lataathan versiopaketin ennen sitä, vaikka itse päivitys tehtäisiin myöhempänä ajankohtana.

Nova 10.5 versiosta lähtien päivitykset ladataan Infolinen Lataukset-painikkeen kautta. Päivityksen tekeminen jatkossa siis virtaviivaistuu.

 

Lisätietoa AutoInvoice muutoksesta voit lukea tästä artikkelista.

Järjestimme AutoInvoice muutoksesta webinaarin Lokakuussa, pääset katsomaan sen tästä 

AutoInvoice tietopaketti ja usein esitetyt kysymykset löytyvät täältä

2 Kommentit
Marko Koivuniemi
ACTIVE CONTRIBUTOR *
tekijä Marko Koivuniemi

Mitä *sensuroitu* nyt taas: "On-premise asiakas huomaathan, että communityn "Lataa materiaaleja" osio poistuu käytöstä 2.1.2023, joten lataathan versiopaketin ennen sitä, vaikka itse päivitys tehtäisiin myöhempänä ajankohtana."

Mikä ajatuspieru tämänkin takana on? 

 

Sami Soinila
VISMA
tekijä Sami Soinila

Moi @Marko Koivuniemi 

 

Jatkossa Nova 10.5 versiosta lähtien päivitykset ladataan Infolinen Lataukset-painikkeen kautta.

SamiSoinila_0-1671085833764.png

 

Sinulla ei ole yhtään suosikkia valittuna.