Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

HR Core Beaufort start niet/super traag op

door Raymond_de_Rozario

Zijn er meer mensen waarbij Beaufort heel lang blijft hangen op onderstaande scherm

Raymond_de_Rozario_0-1715841059484.png

 

Bij een paar mederwerkers startte BO4 uiteindelijk wel op, maar dan praat ik over meer dan 10 minuten. Zij geven aan dat Beaufort ook super traag is. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Gisteren konden wij probleemloos werken. Ik heb al een melding gemaakt.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

16 ANTWOORDEN 16
karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Ook bij ons super traag en Beaufort start bij mij bv niet door. Kom er nog niet eens in. Tevens hoor ik klachten over de performance van Self Service. Ook super traag, dus wellicht algehele malaise. Ook call ingediend. Jammer dat Visma Raet ons niet voor is met het mededelen van dit performance issue. Er wordt toch gemonitord?

ErwinW
CONTRIBUTOR ***

door ErwinW

Hier helaas ook weer problemen met Beaufort. 

Alberdien Peters
CONTRIBUTOR *

door Alberdien Peters

ook hier niet werkbaar, hoop dat dit met spoed wordt opgelost !

clvanderspek
CONTRIBUTOR **

door clvanderspek

Bij ons ook niet te doen zo traag. Graag snel actie!

Jolanda van Logten
CONTRIBUTOR ***

door Jolanda van Logten

Hier ook weer enorme vertraging BO4 en een ticket aangemaakt.

asteeghs1
CHAMPION *

door asteeghs1

Beaufort start wel op maar is ook bij ons erg traag, was gisteren ook al zo. Bij elke klik die we doen krijgen we een zandloper te zien en melding scherm samenstellen. Werkt niet fijn dit..

Frank5
CONTRIBUTOR *

door Frank5

Helaas is de performance van beaufort bij ons ook niet optimaal. Zojuist ook een call aangemaakt.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Ook hier weer enorme traagheid gemeld door meerdere gebruikers, en merk het zelf ook. Zoekacties duren enkele seconden, vergroten/verkleinen vensters reageert amper en resulteert in "grijze" vensters.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Gerdine
CHAMPION *

door Gerdine

Hier helaas ook zeer traag, ik ga ook een call indienen. 

Hanneke Wiersma
CHAMPION *

door Hanneke Wiersma (Bijgewerkt ‎22-05-2024 08:26 door Hanneke Wiersma )

Beaufort start wel op maar iedere stap duurt erg lang. Ga een call inschieten

Ingeborg Ebbers
CONTRIBUTOR ***

door Ingeborg Ebbers

Wij hebben ook last van een trage Beaufort omgeving. Al een call hiervoor aangemaakt.

Petra Koenders
CONTRIBUTOR ***

door Petra Koenders

Vanmorgen start Beaufort weer niet op of blijft een lange tijd hangen. De laatste tijd gebeurt dit regelmatig. 

Beaufort is (helaas nog steeds) cruciaal voor ons werk. 

Jolanda van Logten
CONTRIBUTOR ***

door Jolanda van Logten

Hier ook problemen en ticket aangemaakt om 08:15 uur wegens niet opstarten BO4.

L Weegenaar
CHAMPION *

door L Weegenaar

Hoi Raymond,

Ik heb sowieso het idee dat er een bepaalde server is of meerdere servers van de Citrix die ontzettend traag is. Gisteren ook gehad bij een klant. Als je vervolgens uitlogt (citrix afmelden) en na 10-15 min weer aanlogt spring je mogelijk op een "betere" server en was de traagheid weg. Wij hebben wel voor diverse klanten calls uitstaan hierover maar nog geen reactie.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Bedankt voor de tip, maar dit zou niet nodig moeten zijn. Als het daadwerkelijk met de load balancing heeft te maken, dan moeten ze meer servers in gaan zetten en een maximaal aantal gebruikers op de servers toelaten.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

brussaard-c
CHAMPION *

@Raymond_de_Rozario , 

 

Geen problemen nu om 09:21 uur. 
Als ze inderdaad met load balancing werken, dan  ben ik het helemaal eens met jouw standpunt. Als je een idee indient op de community, dan steun ik jou zeker als je mij op de hoogte stelt van het idee.

 

Groet, 

 

Christian