Mijn Communities
Help

Go-live "mijn.youserve.nl" voor alle YouServe klanten!

mijn_youserve.png
Evenement is geëindigd
U kunt niet meer deelnemen aan dit evenement.

Start:
wo, mei 1, 2024 06:00 CEST
Eindigt:
wo, mei 1, 2024 23:30 CEST
0 Kudos
5 Opmerkingen

@Martine Putman @Functioneel Beheer 

 

Bedankt voor jullie vraag/feedback.

 

De reden dat wij een week later deze conversie (uitzetten oude omgeving) komt doordat enige klanten niet op tijd de interface met hun Active Directory of aanverwante tooling (OKTA) gereed kregen.

Wij hebben dit afgelopen vrijdag, 26 april 2024, via het oorspronkelijke artikel in de rubriek Nieuws gecommuniceerd. Tegelijkertijd is de teller bij het inloggen hierop afgelopen vrijdag aangepast.

Advies: laat je door deze nieuwe datum niet ontmoedigen om morgen, woensdag 1 mei 2024, over te gaan naar de nieuwe omgeving. Veel klanten voeren dit morgen ook zo al uit. De nieuwe portaal omgeving is en blijft al beschikbaar. Je hebt nu zelfs een extra week om te switchen naar oude omgeving indien gewenst.



Riette
CONTRIBUTOR **

Wij zijn zoals je aangeeft live gegaan op 1 mei. Echter ik krijg van de medewerkers te horen dat ze hun salarisstrook niet kunnen bekijken. 

@Riette 

 

Allereerst mooi dat jullie al over zijn op de nieuwe omgeving!

Ik vermoed dat jullie van ons uitsluitend Payroll Business afnemen. In de autorisatieprofielen staat waarschijnlijk het vinkje NIET aan bij Personeelsdossier. Hierdoor wordt in mijn.youserve.nl de salarisstrook niet zichtbaar.

Dit kun je oplossen door in het gebruikersprofiel medewerker (via Gebruikersbeheer - Youforce autorisatieprofielen beheren) een vinkje aan te zetten bij Personeelsdossier - Medewerker, zie figuur hieronder:

LonvanBerkel_1-1714646977533.png

 

Martine Putman
CONTRIBUTOR *

Los van wat er verder aangepast wordt, zijn zij sowieso niet blij met een naamswijziging. Heeft Visma nagedacht wat dit betekent voor klanten? Het heeft bij ons best veel impact. Het heeft ons veel tijd en inspanning gekost om de naamswijziging goed te communiceren en alle verwijzingen in handleidingen, in de onboardingapp en op intranet tijdig aan te passen, etc. We waren er klaar voor om vandaag te communiceren. En dan zien we vanmorgen ineens dat de teller weer is opgelopen naar 7 dagen. Het zal misschien aan mij liggen, maar ik heb hierover geen communicatie gezien/gehoord. Ik vind deze manier van handelen van Visma niet erg netjes. Zo gaan we toch niet met elkaar om. 

Functioneel Beheer
CONTRIBUTOR ***

Waarom een week uitgesteld op het laatste moment?