Mijn Communities
Help

Aftellen tot het huidige Youforce portaal gedeactiveerd wordt!

door Johan Devillé (Bijgewerkt ‎26-04-2024 10:42 door Léon van Berkel VISMA )
Let op!
De ingangsdatum van het deactiveren van het huidige portaal is één week verschoven naar woensdag 8 mei 2024.
De nieuwe portaal omgeving is en blijft al beschikbaar. Het onderstaande artikel
is hierop aangepast.

 

Mijn YouServe is reeds geruime tijd beschikbaar voor jouw organisatie.  Nog enkele dagen voordat het huidige Youforce portal gedeactiveerd wordt...

 

Wat betekent dit voor je medewerkers?

  • Voor de medewerker betekent het dat het startscherm een nieuwe look & feel krijgt.

  • Vanaf woensdag 8 mei 2024 zetten we voor alle gebruikers definitief de knop om naar de nieuwe omgeving. Gebruikers loggen in met de nieuwe URL https://mijn.youserve.nl.

  • Je medewerkers, managers, HR-professionals en beheerders loggen in zoals ze gewend zijn. Gebruikersinstellingen en autorisaties veranderen niet.

  • Let op: In de kennisbank onder Portaal kun je de Quick Reference Cards downloaden en aanpassen om uitleg te geven aan gebruikers van Mijn YouServe.

  • Je kunt de banner van Mijn YouServe aanpassen in de huisstijl van je eigen organisatie. Ontdek hier alles over in dit kennisartikel.

Wat zijn de voordelen voor jou als HR-professional?

  • Vanaf maandag 4 maart 2024 is er exclusief in Mijn YouServe (de eerste drie maanden gratis) een HR Chatbot Wet & Regelgeving beschikbaar: een handige tool waarmee je snel en accuraat een deskundig antwoord biedt op het gebied van HR wet- en regelgeving.

  • Een zoekfunctie waarmee je eenvoudig navigeert naar het juiste proces.

  • Je hebt één startpagina voor verschillende rollen (HR-professional én medewerker).

Mijn YouServe useful links: 
              Nieuwsberichten
              Release Notes

              Kennisbank

37 Opmerkingen