Mijn Communities
Help
Nico vander Bent
CHAMPION **

proef salarisstrook draaien

door Nico vander Bent

na het draaien van de salarisrun december 2022  heb ik nog een aantal mutaties voor medewerkers die in de zogenaamde 13e run gedraaid gemuteerd moeten worden. Nu wil ik controleren wat het effect is van deze mutaties. Normaal draai ik de proefproductie. hoe moet ik dat nu doen???

8 ANTWOORDEN 8
Aalderd - Lentis
CONTRIBUTOR *

door Aalderd - Lentis

Nog een kleine vraag. Wij hebben de 13e productie (proef) afgeroepen conform bovenstaande inrichting. Wij constateren dat er dan voor het gehele CEA nummer een strook wordt aangemaakt, resultaat is weliswaar "0",. Is het mogelijk om alleen een strook te krijgen waarvoor wij een mutatie hebben vastgelegd en resultaat verwachten?

 

Hartelijk dank.    

Nico vander Bent
CHAMPION **

door Nico vander Bent (Bijgewerkt ‎15-12-2022 13:27 door Nico vander Bent )

@Aalderd - Lentis dit heb ik ook gedaan, helaas met een mutatie waardoor er ook een betaalopdracht is vervaardigd. Ik heb al een call aangemaakt, hoe dit op te lossen. Release note is m.i. niet erg duidelijk

n.a.v. antwoord @cvanstijn  heb ik  oplossing voor Gemal ook gevonden. namelijk als je de proefproductie voor periode 2012-13 instelt heb je ook de keuze 4 proefproductie laten werken als een correctieproductie en de andere optie die zijn ingevuld. Volgens mij krijg je dan alleen de mutaties die je aanmaakt of wilt gaan aanmaken

Nico vander Bent
CHAMPION **

@Aalderd - Lentis hebben jullie al proefproductie kunnen draaien !! en zo ja werkt dit dan ook!!

Karin Scholten
CONTRIBUTOR *

In de cursus jaarovergang kregen we mee om bij proefproductie JWG een  4 te vullen bij code selectie proefproductie. Zoals gezegd, krijgt je dan ook de "0" stroken.

Ik begrijp dat dit op te lossen is door hier 0 te kiezen ? 

Nico vander Bent
CHAMPION **

@Karin Scholten Heb ik ook een keer toegepast. volgens mij krijg je dan inderdaad alleen de stroken met een mutatie, maar dan zie je ook de mutaties die in december voor deze medewerkers zijn uitgevoerd. Geen handige optie m.i. Met code 4 is de meest handige optie. Heeft wel als voordeel dat je de 0 stroken ziet, waardoor je wel zeker weet dat er geen ''onverwachte'' mutaties tussen zitten.

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@Nico vander Bent 

 

In de JWP gaan staan bij Beaufort via Divers, afwijkende sessiegegevens. Dan de proefproductie afroepen in Beaufort. En onderstaande vullen in Gemal en Zenden. Vergeet niet daarna Beaufort weer aan te passen van de JWP naar de NOR.

 

cvanstijn_2-1671101887313.png

 

 

Goedgekeurde oplossing
Nico vander Bent
CHAMPION **

door Nico vander Bent

@cvanstijn dank voor oplossing we werken alleen met Gemal

 

Nico vander Bent
CHAMPION **

@cvanstijn ik heb de optie inmiddels ook bij Gemal gevonden dank!!